Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 8 februarie 2010

Supa crema de dovleac




Am primit un dovleac special pentru ala micu', sa-i fac o supa. Nu sunt fan dovleac si n-am mai facut niciodata, asadar pentru prima data am ales sa fac o supa-crema de dovleac.

Ingrediente:
-un dovleac 1-1.5 kg,



1l de lapte,
1 ceapa,
1 morcov,
1 ardei  gras galben,
3 catei de usturoi,
sare si piper,
smantana pentru ornat.


Pregătire:

Se spala, se decojeste, se taie si se curata de samburi dovleacul.

Apoi se taie in bucati mici si se pune la fiert intr-un litru de lapte.




Dovleacul se inmoaie imediat, e foarte fraged si in 15 min. e gata! Iar laptele ii da o aroma...unica!
Separat se pune la fiert morcovul si ardeiul taiate bucati, usturoiul si ceapa.




Rasturnam dovleacul intr-o strecuratoare si-l lasam sa se scurga bine-bine de tot laptele.

Apoi l-am pus in blender si s-a facut crema! Am mai turnat din supa de legume peste ea, ca sa o mai subtiez putin.

Am "blenduit" apoi si legumele, in afara de ceapa, pe care am aruncat-o, le-am amestecat cu crema de dovleac, "blenduindu-le" impreuna inca o data!

A iesit o super supa crema de dovleac, foarte aromata si dulce si n-am mai pus deloc sare si nici piper.

Am pus supa crema intr-o farfurie, am trasat cercuri din smantana, apoi cu o scobitoare, "am spart" cercurile spre exterior!

2 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.