Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 14 martie 2010

Salata cu nuca, mar si portocala

Made by Liana


Reteta acestei salate a fost propusa pe siteul ardei-iute.ro de catre Kotanyi.
Am realizat-o in felul meu...

O salata extrem de gustoasa, sanatoasa si savuroasa, datorita gustului dulce-acrisor.
Este foarte usor de preparat - in 20 de minute, vei putea pregati sase portii delicioase pentru toti cei dragi.

Ingrediente si cantitati:

2 linguri otet din vin rosu,
2 1/2 linguri suc de portocale si 1 portocala decojita,
1/2 cana stafide,
4 mere, preferabil din 2-3 soiuri diferite,
2/3 cana cu nuca prajita si taiata bucati mari,
2 linguri ulei de masline extra-virgin,
sare,
piper negru, proaspat macinat din rasnita Kotanyi.


Mod de preparare:

1. Intr-un vas de dimensiuni mari-ei, nu chiar asa mari-, amesteca otetul, sucul de portocala si stafidele.



2. Curata merele, indeparteaza cotorul, dupa care taie-le, impreuna cu portocala decojita, in bucati mici. V-am spus ca am facut-o in felul meu, deci am taiat si merele si portocala in rondele, dupa ce le-am indepartat cotorul.




3. Se combina fructele cu amestecul de sus si se adauga nuca si celelalte ingrediente. Eu am pus stafidele in mijlocul gol al fructelor si am presarat nuca pe langa...



Am facut doua portii...una pentru mine si una pentru tine...:_)

2 comentarii :

  1. Super efect si super bunaciune!Arata formidabil,mai ales ca sunt si culorile mele implicate.Bravo!!!!O sa fac si eu.Te pup,sora-mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Na, ca sa vezi! Sor'mea, eu stiam ca tu esti carnivora...da'daca zici ca-ti place, cu mare drag iti trimit o portie!Pup!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.