Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 28 februarie 2010

Aperitiv cu legume

Made by Liana



Am prins o idee din rev. Click pt. femei ca sa prepar aceasta reteta si m-am gandit sa o pregatesc, plus ca am mai adaugat si ciuperci. Acum, ciuperca se stie ca este denumita si "carnea saracului", dar e tot o leguma, lipsita de clorofila, ce-i drept. Pai nu, ca vroiam sa-i zic Aperitiv cu legume si ciuperci, dar e pleonasm, asa ca ma limitez la legume;-)

Igrediente:

1 ceapa,
1 catel de usturoi,
3-4 cartofi,
1 dovlecel,
1 morcov,
un borcan ciuperci(250g),
150g mazare,
3 oua,
3-4 lg smantana,
branza telemea de vaca,
ierburi aromate,
unt/margarina pt.uns tava

Preparare:

Se pun cartofii la fiert in apa cu sare.
Apoi am taiat bastonase morcovul si dovlecelul si am pus la calit prima data ceapa si usturoiul-taiate marunt, apoi morcovul si dupa vreo 20 de minute si dovlecelul.In 8 minute a fost gata si el.



Dupa ce s-au fiert cartofii si s-au racit, i-am taiat rondele si i-am asezat frumos in tava de yena unsa cu margarina.


Peste ei, am aranjat bastonasele de morcov si dovlecel unul dupa altul...



Apoi am pus ciupercile. Am folosit un borcan de ciuperci, le-am spalat, strecurat si taiat si le-am calit in putin unt



mazarea era gata fiarta, nu mi-a ramas decat sa o imprastii peste



si ouale...pe care le-am batut bine-bine de tot, am pus vreo 3-4 lg de smantana, am ras branza  telemea de vaca, am presarat patrunjel, telina si busuioc uscat si am turnat peste legume.




La cuptor 20-30 de minute.

Aici era mancata deja...






Am ornat cu fasii de morcov si branza, in forma de trandafir-as fi vrut eu-da' nu prea stiu ce floare mi-a iesit...



Pofta mareee!

Un comentariu :

  1. Buna! Imi place ce prezinti tu aici! Dar sa stii ca e corect spus "Aperitiv cu legume si ciuperci" pentru ca ciupercile NU sunt legume, sunt FUNGI. :) Spor la preparat alte bunatati!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.