Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 2 mai 2011

Fursecuri Nesquik- Iepurasul Quicky

Made by Liana and Tudor









A trecut si Pastele si nu am apucat sa postez iepurasii facuti impreuna cu Tudor cu ocazia acestei sarbatori...
Noi ne-am jucat cu aluatul si am facut si oua si... inimioare, ca fara ele, nu se poate.

Mai multe poze cu "iepurasul" Tudor in actiune, vedeti pe blogul Micii bucatari ;-)

Ingrediente:

100g zahar,
150g unt,
300g faina,
3 linguri de Nesquik,
1 lingura cacaua,
1 ou,
1 plic praf de copt.



Pt.decor:
120g ciocolata cu lapte,
50g ciocolata alba,
1 lingura de lapte,
colorant alimentar verde,
colorant alimentar rosu.

Mod de preparare;

Se amesteca intr-un castron adanc toate ingredientele



pana se formeaza un aluat omogen.



Se imparte in trei si se lucreaza pe rand iepurasi, oua si inimioare...sau doar iepurasi, cum vreti.

Primul aluat intins: iepurasii Quicky-m-am uitat eu bine la poza de pe pachetul de Nesquik si fara sablon, l-am trasat din cutit. Chirurg trebuia sa ma fac ;-)))



Asezam fursecurile in tava cu hartie de copt si le coacem la foc potrivit 190 de grade, cam 10-15 minute. Vor creste frumos si sa nu le lasati mai mult, ca se ard.

Pentru glazura, am pus prima data ciocolata cu lapte la topit pe baie de aburi,apoi am uns fiecare iepuras, ousor si inimioara. Ba le-am si suprapus si umplut cu cioco si la mijloc ;-)

Apoi am pus si ciocolata alba la topit pe baie de aburi si am adaugat laptele sa fie un pic mai fluida sa pot lucra cu ea.
Apoi intr-o farfurioara, am pus trei gramajoare, iar pe doua dintre ele le-am amestecat cu cateva picaturi de colorant alimentar verde si rosu. Cu cate o jumatate de scobitoare am trasat linii, dungi, ochi, mustati etc.

Prima data am "pictat" un ou:



Aici sunt gata, pictate in fel si chip





Apoi, am pictat inimioarele



si la final, iepurasii





Sa va mai zic ca am pictat doua ore, da, da 2h, la fursecurile astea? Nu va mai zic...

Dar cel mai dulce a fost "iepurasul" meu ;-)

10 comentarii :

  1. Vai cat e de fericit Fat frumosul tau ! :)
    Merita sa tot faci fursecuri mami.

    RăspundețiȘtergere
  2. super fursecuri! cateodata ma mir ce rabdare avem... O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. dupa zambetul piciului chiar a meritat efortul

    RăspundețiȘtergere
  4. Io atâta te rog, să-mi împrumuţi şi mie bucătarul vreun ceas, să-l smotocesc :* :*

    p.s.
    Mâine stau cu Mihnea, vă poftim la joacă :D

    RăspundețiȘtergere
  5. iepurasult tudor e super simpatic,felicitari pentru indemanare

    RăspundețiȘtergere
  6. cat de dragut! ma bucur ca v-ati distrat! iar Tudor e superb!

    RăspundețiȘtergere
  7. Au iesit super fain,iar bucuria puiului te rasplateste din plin.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Lia- Bine, mami ;-)Fat-Frumos vrea sa se faca popa!! eu nici acum nu m-am impacat cu ideea...dar cand ii pun sortuletul, stie ca e "butical" si vrea mereu sa ma ajute si cand gatesc singura ;-)

    @Adela-asa-i? Nu stiu de unde ne vine forta, rabdarea si atentia asta...poate din dragostea ce le-o purtam? ;-)

    @Nil-pentru soarele meu, Tudor as face orice! m-as chinui si 4h ca sa iasa perfect! ;-)

    @Arcadia-n-ai tu bani sa-mi platesti ora de smotoceala :P...hi,hi...eventual schimbul cu Mihnea si pletele lui inelus-invartecus poate m-ar convinge :* Scuze ca n-am ajuns la joaca,am fost la dentist ;(

    @Yaya-multumim, multumim!

    @Zazuza-ne-am distrat, cum, nu? iepurasul meu a fost tare zglobiu ;-)

    @Beatrice-daa, multumim, se bucura tare mult cand il pun la treaba..mai tarziu, nu stiu ce-o fi...

    RăspundețiȘtergere
  9. Iepurasul sef,e un dulce!Of,ce trece timpul!cîte mai faceam si eu cu pitica mea,care acum e în oras cu fetele... :D

    Va pup,si va doresc un sfîrsit de saptamîna minunat!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Maya- zboara timpul asta, nu alta...acusi va implini 3 ani. Ma tot gandesc ce tort sa-i fac ;-)
    TE pupam cu drag si-ti dorim un weekend calduros, ca noi iar am scos cojoacele si cizemele...ufff :(

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.