Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 23 februarie 2010

Salata cu piept de gasca

Made by Liana




La fel ca si salata de boeuf, doar ca in loc de carne de vita sau de pui, cum obisnuieste romanul, am facut aceasta salata cu piept de gasca.

Ingrediente:

cartofi,
morcovi,
pastarnac,
patrunjel,
mazare,
castraveti murati,
piept de gasca,
maioneza.






Toate legumele se fierb in apa cu sare, se lasa la racit, apoi se taie cubulete. Castravetii murati se scug bine de tot inainte de a fi pusi in salata.
Pieptul de gasca se fierbe separat, se sareaza cand e gata firt, se lasa la racit, se taie marunt de tot, pt. ca este o carne destul de tare si atoasa.
Apoi se amesteca legumele cu carnea,



se adauga maioneza,(preparata de ajutorul de bucatar ;) )




se sareaza si se pipereaza.

Mi-a iesit atata salata ca de-abia a incaput pe doua platouri :P




De ornat, n-am mai ornat-o ca pur si simplu n-am mai gasit timp si rabdare, am mancat-o asa cum a fost, dar am pus-o in forma de inimioara special pentru ziua de Valentine's.

Pt. inimioara de salata am mai folosit un castravete murat pe care l-am taiat in forma de sageata, iar picatura de "sange" a fost dintr-un morcov. :)



Cu draga inima am mancat-o!:-)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.