Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 30 noiembrie 2010

Cuiburi cu sos de ciuperci

Made by Liana





Pastele sunt cel mai usor fel de mancare de pregatit. Fara prea mare cheltuiala, pastele se pot combina cu cele mai delicioase sosuri, plus ca astfel diversifici meniul familiei.
Eu am ales sa fac spaghete cu sos de ciuperci, dupa o idee din revista Click Pofta Buna nr.4/2010.

Pregatire: 30 min.
Fierbere: 25 min.
Dificultate: medie

Ingrediente:

300g spaghete

Pentru sos:

200g piept de pui,
200g ciuperci,
200g fasole verde,
200g smantana,
1 lingura faina,
2 linguri de ulei,
3 cepe verzi,
sare,
piper mozaic din rasnita Kotanyi,
verdeturi italiene din rasnita Kotanyi,
2 catei de usturoi.

Mod de preparare:

Atat ciupercile cat si fasolea verde eu le-am avut la borcan, astfel ca le-am spalat, le-am taiat si le-am lasat la scurs.

Ceapa verde se spala, se sterge si se toaca (doar doua, a treia se foloseste la decor)




In cele doua linguri de ulei se distuie ceapa cu ciupercile si usturoiul



se adauga carnea-nu am avut piept de pui, am folosit o pulpa de pui afumata taiata marunt, fara piele, si la final fasolea verde



Le calesti 15 minute, dupa care torni smantana amestecata cu faina, dai sosul in cateva clocote si condimentezi cu sare si piper, dupa gust.

Fierbi pastele conform instructiunilor de pe pachet, le treci sub jet de apa rece si le amesteci cu putin ulei.

Formezi cu furculita trei "cuiburi" de paste pe un platou si torni sosul.

Presari fasii de ceapa verde, putin piper macinat din rasnita de piper mozaic Kotanyi si Verdeturi italiene, tot din rasnita Kotanyi, si decorezi cu trandafiri din morcovi.



Cu un pahar de vin alb au mers de minune!



Ascutitoarea de morcov face parte din premiul in valoare de 100 ron, castigat pe decorix.ro la concursul Conserve de toamna, unde am participat cu reteta Castraveti cu ardei iuti.

11 comentarii :

  1. Asta arata ca la restaurant. Super kuvarice.

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari de premiu,cuiburile sunt tres artistique!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Surac-hvala puno...m-am straduit! Pozdrav

    @Alison- multumesc! mi-au cam dat de furca cuiburile alea, pana le-am invartit, rasucit, ametit...si le-am lasat asa cum au iesit.

    RăspundețiȘtergere
  4. mmmm,,,,,ce bunatate,venim si noi la cate o portie,ca sunt preferatele noastre(paste putem manca si goale)))))in ce cartier stai ca venim numai decat,,,,,pupici si nu manca totul singura!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mirela-veniti, va astept cu drag! Stau aproape de intrarea in Timisoara, cum vii dinspre Arad ;-)

    RăspundețiȘtergere
  6. La o portie de paste cu ciuperci,pui si fasole ma inscriu si eu.
    Vorba lui Surac,e ca la restaurant.Mai ales ca ai decorat asa frumos.

    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Lia- gata, am mai pus un tacam la masa ;-)

    RăspundețiȘtergere
  8. mmhh!! Complimenti cara!! Questa pasta è appetitosissima!! un bacione.

    RăspundețiȘtergere
  9. mai da ce paste delicioase ai facut tu aici!pot sa vin si eu la mancat?te pupik,o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Gabriela- te astept cu drag, uite mai pun o farfurie pe masa ;-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.