Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Muffins din albusuri

MADE BY LIANA




Mi-au ramas mai multe albusuri si m-am gandit sa le folosesc in doua retete.
Prima a fost Betisoarele cu nuca, iar a doua Muffins(=briose) cu albusuri, reteta preluata de pe blogul lui Teo. N-am respectat-o intocmai, de aceea am pus in paranteze cum am facut-o eu.

Ingrediente:

1 pahar de albusuri(eu cred ca am avut vreo 6),
1 pahar de zahar(am pus doua),
1 pahar de faina(250g),
1 pahar de nuci si stafide(n-am pus stafide, ci migdale, caju si nuca braziliana), 50 ml ulei,
coaja de lamaie/portocala,
esenta de vanilie,
1 plic praf de copt.

Se bat spuma tare albusurile impreuna cu zaharul. Adaugam nucile macinate


iar pe celelalte(migdale, caju si nuca braziliana), le-am taiat bucati potrivit de mari.

Apoi inglobam si faina, pe care am cernut-o impreuna cu praful de copt, uleiul, coaja de portocala si esenta.


Punem compozitia in formele de hartie speciale




sau direct in tava de briose.




Eu am gasit in Real o cutie cu forme de briose de hartie cu 10 ron.
Am avut si o forma de inimioara




si am facut doua...





la a doua mi-a ramas putina compozitie, in timp ce pe prima am taiat-o in doua si am umplut-o cu visine si crema de ciocolata




ca mi-a mai ramas de la Tortul Ceas.
Le-am copt in cuptorul preincalzit 30 min. la 180 grade.
Dupa ce s-au racit, le-am insiropat cu suc de portocale proaspat stoarse (le-am intepat cu o scobitoare ca sa patrunda mai usor sucul).





Apoi le-am ornat cu glazura de ciocolata, tot de la tort ramasa, si bombonele colorate.

Un comentariu :

  1. buna,

    te invit in vizita pe blogul meu cu hartii pentru muffins si o multime de alte decoratii handmade
    www.lady-cupcake.blogspot.com

    daca iti place ce gasesti poti sa ramai...
    Beatrix

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.