Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 14 iulie 2010

Martini's Pasta

MADE BY LIANA

Invitatele mele din aceasta seara sunt ARCADIA si NINA-fetelor, va rog sa luati loc si permiteti-mi sa va servesc cu mare drag!









Paste putin atipice cu alcool, da'nu orice alcool, ci cu vermut. Si cum Martini e "vermouth" -nici eu n-am stiut pana nu m-am uitat pe spatele sticlei si-am citit eticheta...-



si zacea prin bar de la o aniversara, mi s-a facut mila de el si l-am folosit.

Stiati ca: vermutul e o bautura alcoolica, asemanatoare vinului, in a carui reteta de fabricare se mai pune pelin si inca o combinatie, secreta spun producatorii, de condimente. Numele si-l trage de la wermut, cuvantul german pentru pelin.

Pastele se pregatesc repede, sunt satioase si nici nu sunt foarte scumpe, daca Martini e de capatat...hi,hi,hi...plus doua pahare ;-)

Trei trucuri cu efect verificat:
1.-cand pui pastele la fiert, adauga si o lingura de ulei. Asa esti sigura ca nu se lipesc. Dupa ce le treci printr-un jet de apa rece, pune din nou o lingura de ulei peste ele-au acelasi efect;
2.- daca nu ai vermut, il poti inlocui cu succes si acelasi efect, cu un pahar cu vin pelin si un praf de zahar;
3.- daca tii un pic de apa in gura in timp ce tai ceapa, nu te vor mai ustura ochii.

Reteta am gasit-o in rev. Femeia de azi.

Timp de preparare: 45 de minute.
Grad de dificultate: usor.

Ingrediente:

400g paste,
400g ciuperci,
150g kaiser,
2 cepe mari,
2 pahare cu vermut,
2 oua,
100g cascaval ras,
2 linguri cu smantana,
oregano,
sare,
piper.

Mod de preparare:

Tai kaiserul feliute subtiri-eu am adaugat si o mana de shonc afumat-, toci ceapa marunt, tai ciupercile feliute- am avut o cutiuta de vreo 320 g.



Pui pastele la fiert in apa cu sare si o lingura de ulei.

Pui ceapa, -am adaugat si-un morcov mic- ciupercile si kaiserul la innabusit in putin ulei-eu n-am folosit ulei deloc, am lasat kaiserul si shoncul sa-si lase grasimea, plus ca am folosit wokul...




Cand s-au aurit, stingi cu vermut. Eu am folosit chiar un pahar plin cu Martini si nu mi s-a parut ca ar fi necesar si al doilea...




Lasi sa scada.



Adaugi pastele fierte peste kaiserul cu ciuperci, adaugi apoi condimentele. Am folosit rasnita de la Kotony cu verdeturi italiene.
Lasi inca 5 minute pe foc.
Amesteci.



Pui totul in forma, bati ouale- (eu am batut trei oua mici ;-)) cu cascaval ras si smantana, pe care-l torni deasupra. Am mai presarat o mana de mazare boabe si cateva ciupercute...
Lasi la cuptor 15 minute.

Cand s-a racit, am ras putin cascaval deasupra.

Au avut un gust dulce-amarui senzational...am fost tare uimita ca mi-a placut...ca ne-a placut de fapt ca si ajutorul de bucatar a fost in extaz...hi,hi,hi!



si o sectiune cu gust de pelin...



Ridicati paharele-n aer/Cine nu bea cu noi...nu stie ce pierde si cat de bune sunt Martini's Pasta ;-)))

Fetelor, Arcadia si Nina, v-a placut? Sunteti multumite? Hai ca mai torn un rand....Pentru noi si in sanatatea noastra!Cheers!

25 de comentarii :

  1. Ciao cara!! Ma che delizia di pasta!! Originalissima con il Martini! Dev'essere squisita!! Bravissima!! Bacioni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pot sa ma autoinvit....pai daca-i si Martini(una din putinele bauturi pe care le gust cu placere)atunci vreau si eu:-))
    Sa va fie de bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmmmmmm delicioso, muy buena la receta.
    Besos

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca nu mai este si alta NINA atunci accept invitatia cu mare drag; mai intii vreu niste Kaiser (de preferinta afumat) cu ceapa rosie la un paharel de Martini cu gheata si apoi pastele linga o salata verde cu marar si un pahar de vin rosu foarte rece! Desert aduc eu! :))) XO

    RăspundețiȘtergere
  5. @Manuela- grazie mille, cara, ciao!baci

    @Judy-cu mare drag, mai pun un scaun si pt. tine...si-un Martini, se intelege ;-)

    @Annie-gracias!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nina- tu esti unica!!! Iti prepar cum vrei tu si ce vrei tu, numa'vino odata cu desertu'ala...te astept cu bratele deschise ;-)

    RăspundețiȘtergere
  7. delicioase!e dimineata ...oare merge o portie mica?

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte imbietor arata,noi mancam paste si goale,ne plac tare mult,,,,poti un scaun si pentru mine?,,,,Te pup si o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. gustoase rau tre sa fie...eu sunt fan MARTINI...

    RăspundețiȘtergere
  10. Cum arata , e........delicios.Iti doresc o zi cat mai placuta.

    RăspundețiȘtergere
  11. ;)) ce dragut,sunt sigura ca pastele au avut un gust de exceptie,o zi buna sa ai in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Alison-un paharel pe stomacu'gol si-apoi o portie de Martini's Pasta merg ca unse-vei fi fericita toata ziua, iti garantez!


    @Mirela- mai tragem un scaun la masa, cum nu, se poate? musafirii se primesc cu drag ;-)

    @Geta- un pahar pt. tine ;-)

    @Amalia- cred ca mai fac un rand, ca mi-a mai ramas Martini.merci!

    @Nela- multumesc la fel!

    @

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma che bella ricetta!!! Mi sa che la provo, davvero!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Szervusz draga mea, m-am prezentat la cina conform invitatiei.
    Tulai, fata, m-ai dat pe spate cu pastele tale "martinate", trebuie sa-mi largesc rochia asta mov ca nu ma mai incape :))
    Chapeau!

    Inca un Martini, vreau sa petrec pana la zi! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Arcadia, draga, puteai sa vii doar cu palaria,;-) important e ca ai venit si ca ti-a placut. Cine a zis ca dimineata se sparge chefu'? De-abia a inceput wwekendu', asa ca putem petrece 4 zile de 5 ori ;-)))))))))Sa curga pelinuuuuu'...astaaa, vinuuuu' si Martinuuuuuu'.....

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi intind si eu repede farfuria
    pentru o portie! Si inca una!
    Delicios!

    RăspundețiȘtergere
  17. I don't understand anything on your blog but I think this dish looks delicious!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Mononoke- un Martini nu vrei? te servesc cu drag ;-))


    @Masochist- you have a possibility to translate the blog/page- up, left.

    RăspundețiȘtergere
  19. Des pâtes au martini blanc : je n'en ai encore jamais fait. Ça doit être très bon.
    je note.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Nadji-merci beaucoup.Jamais dit jamais ;-)

    RăspundețiȘtergere
  21. Cum toata lumea e incantata de pastele tale cu Martini,cum as putea fi eu?
    Decat super incantata!
    Savoarea pastelor ce le-ai creat,tare mult as vrea sa o simt!
    Felicitari Liana !
    Te imbratiseaza cu drag,Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  22. Carmen-pt. tine fac o portie speciala, draga mea, si vom bea un Martini cu gheata-pt tine si unul cu zahar pe marginea paharului si cu o felie de lamaie-pt mine, asa ca intre prietene. Te pup cu drag, Liana

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.