Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 1 aprilie 2011

Scorpioni pe bat cu sos de vin albastru

Made by Liana

Imi plac scorpionii!!! Stiti ca eu sunt nascuta in zodia Scorpionului, nu-i asa? Mereu am avut curiozitatea sa gust si eu din "fratele" meu sa vad cum e, ce gust are, ca doar chinezii ii mananca la fel cum mancam noi carnatii...dar, cand sa ajung prin China? Pe criza asta, niciodata! Ei iata, ca a venit China la mine.
Sotul meu a auzit ceva miscare in debara. A crezut ca e un soricel, ca asa-i la bloc, desi ultimul l-am vazut acum vreo...7-8 ani...in fine. Ia ghiciti peste ce a dat?



Ei bine da, peste un scorpion, ati ghicit!

Eu m-am bucurat, am zis ca asta e ocazia cea mai potrivita pentru a-mi degusta "tizul". Deja cautam gratarul si am pus un betisor de frigaruie in apa rece sa se ude, ca sa nu ia foc pe grill.

Cand colo, ma striga sotul meu: "Liana, pune mai multe frigarui in apa, ca avem o colonie de scorpioni aici!!!"

Wauuuu-asa m-am buucrat, in sfarsit, o sa-mi satisfac placerea si poftele!!!
Repede-repede am pus toate frigaruile in apa.

Am incins tigaia, am stropit-o cu putin ulei aromat, adus din Creta, am infipt scorpionii vii pe frigarui, i-am condimentat cu piper rosu, sare, menta si cretisoara si i-am lasat sa sfaraie in tigaie.

Doamne, cand am vazut tava plina, imi luceau ochii ca lui Bud Spencer cand vedea un porc in protap...hi,hi



Frate, si am stropit ospatul asta cu un vin albastru-o combinatie intre maracuja si vinul nostru de Dragasani cu gust de albastrele, nemaipomenit!

Sa nu va mai spun de biata soacra-mea, a innebunit de pofta cand a vazut scorpionii si cu o asa pofta a muscat din unul, ca a parait din toti rarunchii bietu', de zici ca a muscat din marul lui Avram.



Vreau sa va marturisesc ca dupa bogata cina, am mai gasit vreo trei scorpioni pe care nu i-am putut refuza si i-am lasat sa-mi faca un masaj facial nemaipomenit!



Ce doriti, dragii mei cititori: un scorpion pe bat sau un scorpion pe fatza?

20 de comentarii :

  1. :)) buna pacaleala! as gusta si eu din scorpionii tai...Ozi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. O masa copioasa de 1 aprilie :)
    La inceput chiar eram curioasa de unde i-ai luat si cum i-ai gatit, apoi cand a venit vorma de o adevarata colonie deja imi puneam intrebari. Si eu sunt in zodia scorpionului :) si ma tin de ghidusii din astea cu fiecare ocazie cand prind :) si culmea ... unele chiar prind bine hi hi
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Liana nu ma mir ce retete inedite gasesti, pentru ca inca nu am uitat reteta ta cu veverita. Esti fenomenala, iti place suspans si surprize, ma gandesc eu. Veliki pozdrav.

    RăspundețiȘtergere
  4. e ca o poveste din filme de groaza
    eu cred ca glumesti,nu pot sa cred
    asta e farsa de 1 aprilie,sigur

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt sigura ca a fost la fel de gustoasa ca si tocana de veverita cu lilieci murati. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. stai un pic sa vezi ca de ziua mea (stii doar) am avut la desert un fel de serbet de scorpion, cu maracuja si nu mai stiu ce. anul asta o sa ii rog neaparat sa mergem la un restaurant unde se mananca scorpioni din astia in tepusa, ca mi-ai facut pofta. desi za, serbetul ala a fost deosebit, o aroma puternica, savuroasa! delicios! te pup, sora-mea-scorpioanca ;). nice, very nice :D!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna farsa! sincer as prefera un scorpion ,,pe masa din bucatrie,, asa ca tine, adica simpatica,buna gospodina,o mamica desavarsita,generoasa si pusa pe glume...

    RăspundețiȘtergere
  8. Suuuuper !!! Niste scorpioni prajiti as manca si eu, dar nu azi, ca e 1 Aprilie !!! Hi, Hi, Hi

    RăspundețiȘtergere
  9. M-am prins ca esti pusa pe glume( a se citi farse).

    RăspundețiȘtergere
  10. Fain!!!...buna si asta, aproape la fel ca cea cu veverita(acolo am "muscat")!!!
    Sa ai o zi plina cu poante!xxx
    ps.imi place soacra,hi,hi,hi!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. :)))) Super... un 1 Aprilie fericit iti doresc ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. mai liana ! tu oi fi profesoara !si te-a afectat greva,sau lipsa ei !mi s-a zbarlit pielea ! senzatii tari!pupu-te !

    RăspundețiȘtergere
  13. Are dreptate Carmen....pacalealaaaaaa,ce credeai ca iti mai merge si a doaua ora?

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, da, da! După ce-am luat plasă cu liliecii, suflu şi-n iaurt! =))

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca nu vedeam postarea ta,
    uitam ca-i 1 Aprilie .:)

    Mersi de pacaleala.
    Pup Scorpioana.

    RăspundețiȘtergere
  16. Dragelor si dragilor,

    ma bucur nespus de mult ca v-am avut la masa...na, pe masa din bucataria mea ;-)
    Daca am reusit sa va descretesc fruntile, sa va fac sa zambiti, fara sa ma injurati si blestemati, cum mi-am furat-o la veverita!!!:( ,atunci eu zic ca am fost toti mai castigati astazi! Uitam sa mai radem, uitam sa mai glumim, prea luam totul in serios...cel putin in ultimele trei luni am observat o haituiala si o indarjire in unii, asa, pur si simplu din senin sau pentru nimicuri, fapt ce m-a pus pe ganduri... dar, ma bucur ca ati fost pregatiti! Nu ratati surpriza de anul viitor, caci nici nu stiti ce pierdeti!!! :P
    Ah, pup pe toate scorpioancele, fetele mele :* :* :* ramaneti la un masaj, nu?? :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Super pacaleala de 1 Aprilie. Dar m-am ingrozit putin, recunosc. Week-end placut.

    RăspundețiȘtergere
  18. Maaai,chiar ma întrebam ce s-a întîmplat anul asta,ca nu am citit pe niciunde vreo pacaleala!
    Uite ca am gasit-o la tine!
    Misto!Dupa ce am citit cîteva rînduri m-am uitat repede la data postarii!(În primele 2-3 secunde chiar ma gîndeam ca ai fript vreo cîtiva scorpioni =)) )

    RăspundețiȘtergere
  19. @Sara-dupa ce te-ai ingrozit, ai ras, cand ai dat peste final, nu-i asa? puuup

    @Maya- eu si anul trecut m-am tinut de o Tocanita de veverita cu lilieci murati- ti-a scapat? da, da, nici eu nu ma vad frigand asa ceva, dar am zis sa ma dau mare :P

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.