Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 26 iulie 2010

Pipote si inimi de pui cu mazare

Made by Liana







Mi s-a facut pofta de pipote...oricat am cautat prin hypermarketuri, toate caserolele de pipote contineau si inimi...asa ca e cu pipote si inimi, desi reteta din rev. Libertatea Retete se numeste Mancare de mazare cu pipote.

Mie nu-mi place denumirea asta de "mancare"...pai, nu toate felurile de ...mancare sunt mancare?
Mereu am evitat tautologia, la fel si in cazul de fata, de aceea am schimbat titlul.

Au fost si socrii mei la mine cand am preparat acest fel de mancare-vedeti? si le-a placut foarte mult pipotele cu mazare, cum de-altfel si noua...pacat ca au fost prea putine...

Portii pt. 4 persoane.
Preparare: 20 min.
Coacere: 25 min.


Ingrediente:

500g pipote,
6 cepe verzi cu tot cu cozi,
3 morcovi mici,
1 ardei gras,
4 rosii foarte coapte, decojite,
500g mazare,
2 linguri de marar tocat.



Mod de preparare:

1. Se dau morcovii pe razatoarea marea. Se calesc in ulei incins, impreuna cu ceapa verde si ardeiul.



2. Cand se rumenesc, se arunca deasupra pipotele taiate in bucati mari...si inimioarele. Se lasa pe foc aprox. 5 minute, pana se coc.



Se acopera bine cu apa si se lasa pipotele sa fiarba sub capac.



Daca apa scade si pipotele nu sunt fierte destul, se mai completeaza cu apa pana e carnea gata.

3. Mazarea spalata bine se pune peste pipote, alaturi de rosiile decojite si se potriveste de gust.

Se lasa la fiert inca 20 de minute, pana este si mazarea gata- a mea a fost gata din conserva, asa ca am pus-o doar la final, dupa ce am spalat-o si am scurs-o.

4. Se gusta si se potriveste de sare si piper.

5. La final, se adauga mararul tocat foarte fin.
Se mai lasa sub capac si dupa ce se ia dupa foc, se serveste calda.



Excelenta si cu o aroma minunata!

20 de comentarii :

  1. Uite o mancare sanatoasa,asi manca cu smantana...sau cu sos tzatziki...Zdravo.

    RăspundețiȘtergere
  2. Surac- uite ca la smantana nu m-am gandit...merci pt. idee, o retin pt. data viitoare ;-) Zdravo

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciao carissima, molto gustosa la tua ricetta! Bravissima, baci

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciao cara! Una ricetta davvero deliziosa!! Bravissima! Grazie ancora dei premi! Bacioni.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lady Boheme,
    @Giulia,
    @Manuela- grazie mille a tutti!!! Bacioni

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow ..nu am facut niciodata pipote cu mazare! Ar trebui sa ma pun pe treaba..imi face cu ochiul !
    ciaoooo!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Nicoleta- si eu am facut pt. prima oara si sa stii ca am fost incantata...la fel si restul familiei ;-)Merci, ciao!

    RăspundețiȘtergere
  8. Liana me gusta esta receta porque las mollejas con arvejas son unos de mis platos favoritos y este se ve delicioso.
    Un beso

    RăspundețiȘtergere
  9. @Annie- muchisimas gracias!muy gentil de tu parte un beso

    RăspundețiȘtergere
  10. noi mancam destul de des pipote...dar mi-ai facut pofta iar...foarte bine arata...

    RăspundețiȘtergere
  11. @Geta- cred ca o sa mai cumpar azi inca o caserola ;-)

    RăspundețiȘtergere
  12. delizioso il tuo blog, grazie per il messaggio al mio blog fashion ti lascio indirizzo di quella della cucina
    http://coolchicstyleconfidential.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  13. Aha...grazie, Stefania! Ciao, baci

    RăspundețiȘtergere
  14. Je fais généralement les petits pois avec des boulettes de viande, mais les gésiers, ça me plait beaucoup aussi.
    Bonne semaine et à bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nadji- merci, tres interesant ta recette. A bientot

    RăspundețiȘtergere
  16. jamais essayé avec du gésier mais ça doit être délicieux
    je note cette version
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  17. Fimere- merci, c'est deliceux, je t'assure.

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu am mai mancat de cam multicel pipote. Hmmm...ce idee buna!

    RăspundețiȘtergere
  19. Boabe de cafea-si eu am zis la fel...;-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.