Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 11 iulie 2010

Minitarte cu salata de curcan

MADE BY LIANA









Aceste minitarte cu salat de curcan le-am facut de ziua lui Tudor, impreuna cu Chiftelutele de curcan cu susan. In a doua poza apare platoul festiv ;-)
Aceasta salata o fac in multe combinatii: cu piept de pui, cu limba de vita/porc si acum cu piept de curcan. Poate fi facuta doar cu ciuperci, oua fierte si castraveti acri, sau cand o prepar cu limba vita nu mai adaug ciuperci. E foarte savuroasa, satioasa si are un gust aparte.
Si ca sa fie mai deosebit, deoarece era o ocazie spciala, am facut si niste cosulete.
Reteta originala era Minitarte cu pui din rev. Femeia de azi, dar am schimbat mult salata, doar tartele le-am facut exact cum scrie in revista.

Ingrediente:

150g faina,
1 galbenus,
100g margarina,
sare,

Pt. umplutura:

350g carne de curcan,
1 cutie de ciuperci,
100g maioneza,
3 oua fierte,
4-5 castraveti acri.

Pt. decor:

masline negre,
mazare,
frunze de telina.

La aluat eu am dublat cantitatile, astfel am beneficiat de vreo 18 tarte.

Din faina, margarina topita si galbenusuri, framanta un aluat potrivit de moale.



Eu am mai adaugat si doua linguri de smantana in compozitie...



Infaineaza masa de lucru. Intinde foia de aluat cu sucitorul.

Cu ajutorul unei forme speciale pt. mini-tarte, decupeaza un cerc, pe care-l pui apoi in forma unsa cu margarina.



Procedeaza la fel pana se termina aluatul.
Eu am doar 8 forme pt. mini-tarte, restul cosuletelor le-am facut in tavile de briose ;-)
Coace-le la foc mic 30 de min.

Aici cosuletele gata coapte...



Intre timp, fierbe carnea de curcan-eu am avut o aripa intreaga- in apa cu sare. Dupa ce s-a racit, indeparteaza carnea de pe oase, elimina pielea si taie carnea cubulete.Amesteca carnea de curcan cu ciupercile taiate marunt, castravetii storsi si scursi de zeama si ouale fierte taiate la fel de marunt. Adauga maioneza.



Condimenteaza dupa gust. Eu am pus si doua linguri de mustar.

Aici am venit eu sa condimentez salata, ca ajutorul de bucatar s-a ocupat cu taierea, transarea si tocarea ingredientelor...



Umple minitartele cu amestecul de curcan si ciuperci. Decoreaza cu masline si boabe de mazare. In revista scria "cu struguri"...cine are...



Serveste-le imediat!

Sunt foarte bune, nu te mai poti satura si cand sa mai vrei, constati ca s-au terminat...




Dati vina pe musafirii lacomi si mai faceti-va o data un rand de tarte cu salata ;-)

19 comentarii :

  1. Muy ricas las tartaletas, me gustaron mucho.
    Saludos

    RăspundețiȘtergere
  2. Que buena tu receta muy rica la tarta salada
    gracias

    RăspundețiȘtergere
  3. @Angelica-gracias a ti!

    @Surac-ma bucur!

    RăspundețiȘtergere
  4. fantastica questa ricetta!complimenti!!!ciao!

    RăspundețiȘtergere
  5. Des mini-tartes très gourmandes.
    J'aime beaucoup.
    A bientôt et bon dimanche.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciao cara!! Ma che splendide tortine salate!! Appetitose e sfiziosissime!!! Bravissima!! Bacioni.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Federica-grazie!

    @ Nadji-merci beaucoup!

    @ Manuela- grazie mille!

    @ Sara- multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. am gasit in sfarsit o reteta pentru minitarte ,usoara si ieftina!MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ls multi ani lui Tudor si foarte apetisante cosuletele!

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata delicios .Liana la multi ani lui Tudor.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. original de servir la salade en mini-tartes
    très appétissant, j'aime beaucoup
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunate ..o reteta super de salvat!
    ciao..o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Geta- sa stii ca si pt. mine a fost o usurare reteta asta de tarte, multumesc!

    @Amalia- multumesc frumos!

    @ Nela-esti draguta, merci!

    @Fimere- tu es un amour,merci!

    @Nicoleta- ma bucur, merci!

    RăspundețiȘtergere
  14. Liana, funny girl, tu esti haioasa...mereu ma faci sa rid la commenturile lasate la mine pe blog; imi place starea ta de spirit, bravo! la fel bravo si pentru aceste delicatese aperitive si in general! See you soon funny girl :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Thank you, my dear Nina! Daca as fi banala, nu m-ar baga nimeni in seama, iar daca as fi smerita, m-ar uita toata lumea...Sunt haioasa, deci exist!
    Puuup

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte bine arata Liana! La multi ani, Tudor!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.