Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 27 ianuarie 2010

Tort de clatite "Nufarul galben"

Made by Liana




Iar clatite?- o sa spuna Annet.
Iar!- o sa-i raspund. Daca in sfarsit am si eu tigaie speciala pt clatite...

Eh, de data asta am facut un tort de clatite cu branza dulce si stafide si cu budinca de vanilie.
Aluatul de clatite e acelasi de la prima reteta.
Branza dulce am frecat-o cu zahar, dupa gust, si un plic de zahar bourbon ca sa aiba gust placut de vanilie, apoi am adaugat o cutie de Mascarpone, desi se cereau doua, dar...n-am avut.


Budinca de vanilie de la Dr.Oetker, am facut-o cum scrie pe plic si in plus cand a fost gata, am pus bucatele mici de unt deasupra, ca sa nu prinda crusta.
Si, cireasa de pe tort a fost clatita nufar, realizata dupa servetelul nufar de aici
www.ardei-iute.ro/index.php/diverse/168-...-in-modul-nufar.html

Am taiat o clatita in forma de patrat, apoi am urmat instructiunile.













Am umplut-o cu branza dulce si stafide si am acoperit-o cu budinca si iata nufarul galben
Apoi am umplut cate o clatita cu branza si am taiat-o in doua, oblic, iar cu jumatatile am ornat cupola tortului.
Baza: clatita cu branza, apoi clatita cu budinca si la sfarsit am pus cupola deja facuta.






Apoi am presarat din belsug zahar pudra cu aroma de vanilie(un plic de la Dr. Oetker).



L-am lasat peste noapte la frigi si am servit a doua zi. Mi-nu-nat!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.