Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 8 februarie 2010

Supa de varza si carnati (Kapustnica)

MADE BY LIANA




Kapustnica este supa traditionala a Slovaciei, o tara cu o bucatarie gustoasa de te lingi pe degete, dar cu multe calorii.
Reteta am gasit-o in rev. Bucataria de azi si um aveam niste varza murata, mi-am zis ca ar fi pacat sa nu o incerc.

Ingrediente: 1kg varza acra, 2 cuisoare, un sfert lingurita nucsoara, 50 g ciuperci uscate, 200-300 g carne de porc afumata, 2-3 carnati afumati, 1 ceapa, 2 mere mici, 2 catei de usturoi, piper, chimion, paprica.

1. Scurge si toaca varza.


Asta a cazut in sarcina ajutorului de bucatar :P



Pune-o intr-o oala cu un litru de apa si apoi pe foc potrivit. Curata usturoiul, zdrobeste-l si adauga-l peste varza. Amesteca incet.

2. Adauga pe rand, amestecand de fiecare data, piperul si chimionul-eu am pus o lingura, cele doua cuisoare, un sfert de lgta de nucsoara, doua frunze de dafin si ciupercile uscate-eu am pus din borcan-ceapa si merele intregi,



carnea de porc taiata cubulete-eu am avut oase de porc afumate.



3. Lasa sa fiarba 25 de minute si adauga niste apa, ca toate ingredientele sa fie bine acoperite si sa se patrunda. Intre timp, taie felii carnatii si rumeneste-i intr-o tigaie fara grasime.



Am avut si eu patru buc. de carnati, dar am uitat sa-i spun ajutorului de bucatar sa uite de ei, si astfel m-am trezit cu o sgra bucata...
Adauga-i in supa groasa dupa cele 25 de minute.

4. Pune paprica (dulce sau iute, dupa gust)-eu am pus o lingura de piri-piri :P , acopera si lasa sa fiarba 30 de minute.




Scoate merele si ceapa. Serveste-o alaturi de crutoane de paine. Eu am trecut crutoanele prin margarina, apoi prin verdeata uscata(telina, patrunjel si cimbru).







Am avut o poftaaa... :laugh: ...sper sa aveti si voi! ;)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.