Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Rulada de biscuiti cu cocos

MADE BY LIANA



Reteta o am din caietul de prajituri al mamei mele!

Ingrediente: 500 gr biscuiti cacaua, 1 galbenus, 2-3 lg zahar praf, 1 lg cacao(optional),esenta de rom, o ceasca de cafea.
Pt. crema: 1 pachet de unt/margarina (eu am pus margarina 250 g), 2-3 lg zahar, 100g nuca de cocos, esenta de rom.

Se bate untul cu zaharul pana devine spuma, se dauga nuca de cocos si esenta de rom.




Biscuitii se macina si se amesteca cu galbenusul, zaharul, esenta de rom, eu cacao nu am mai pus, deoarece culoarea data de biscuitii de cacao(Petit beurre) era de=a dreptul neagra, si se framanta cu cafeaua(a mea a fost tare si neagra, espresso)



ca sa fie potrivit de moale pt a se intinde.



Coca rezultata se imparte in doua.




Se acopera spatiul de lucru cu doua buc. de celofan si se intind cele doua bile, pe rand, cu sucitorul pana aluatul devine o foaie dreptunghiulara destul de subtire.
Jumatate din crema se intinde peste primul aluat



iar cealalta peste cel de-al doilea.
Se ruleaza cu grija, in celofan



si se lasa la frigider peste noapte.
Se serveste a doua zi.



Se taie felii groase, nu dintr-o data, ca se sfarama, ci ca pe paine.

2 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.