Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 14 martie 2010

Coada de somon cu nuca

Made by Liana





Am gasit aceasta reteta in rev. Femeia de azi mai demult, am facut-o atunci, cred ca anul trecut si acum nu am mai gasit reteta, am facut-o din amintiri...in orice caz, pestele nu era somon.
Dar, chiar si asa, sa stiti ca nuca nu schimba gustul pestelui absolut deloc.

Ingrediente:

3 cozi de somon,
1 ou,
faina,
nuca,
lamaie,
sare ,
piper.


Pregătire:

Se curata somonul de solzi, se spala bine in apa rece, apoi se pune la scurs pe un servet.
Se stropeste cu zeama de la o lamaie si se condimenteaza cu sare si piper. Se pune la rece 30 min.




Se incinge o tigaie, se pune ulei si cand e fierbinte uleiul punem bucatile de somon trecute prin faina, oul batut si nuca.




Eu am ales sa-l pun in nuca dupa ce l-am scos din tigaie, deoarece nu-mi place nuca arsa sau prajita.




Voi procedati cum credeti de cuviinta.

Se serveste cu garnitura de cartofi natur cu sos de smantana cu verdeata.


Culoarea asta roz a somonului ma termina...hi,hi,hi!





Pofta mare!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.