Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 8 aprilie 2011

Rulouri de pui cu broccoli

Made by Liana





Rulouri de pui umplute...ia sa vedem: cu omleta am facut, cu sunca si cascaval am facut...cu broccoli, n-am facut! Deci, la treaba ;-)
Dupa o reteta din revista Click pentru femei/Capitolul 126.



Portii: 4
Pregatire: 30'
Prajire: 10'

Ingrediente:

600g piept de pui,
4 lingurite de mustar,
400g broccoli,
1 ardei gras rosu/morcov,
50g cascaval,
150g bacon,
4 linguri de ulei,
1-2 crengute de cimbru,
sare,
piper.

1.Se spala pieptul de pui, se usuca cu prosoape absorbante si se taie felii. Se bat usor,



se condimenteaza cu sare si piper, dupa gust, si se ung cu mustar.Eu am lasat fileurile de pui la rece, o ora, in vin alb.

2. Se spala broccoli, se desface in buchetele si se opareste trei minute in apa clocotita cu o lingurita de sare. Se scurg si se lasa sa se raceasca. Ardeiul rosu se curata si se taie fasii.-Eu nu am avut ardei, am pus morcov.

3. Se asaza pe fiecare felie de pui o bucata cascaval, broccoli si doua fasii de morcov.



Se ruleaza, se invelesc intr-o felie de bacon-eu am avut sunca afumata de casa- si se prind cu o scobitoare- sau cu ata de bucatarie.


4. Se prajesc pe toate partile in ulei incins 8-10 minute,



cu o crenguta de cimbru in el-eu am avut doar cimbru uscat. Se acopera tigaia si se lasa 15 minute. Se servesc alaturi de broccoli si de cartofi fierti.





Delicioase rulourile, dar cam putine...:( si mici, pe deasupra- a zis ajutoul de bucatar.

16 comentarii :

  1. Foarte bine arata,si total pe gustul meu!
    Un weekend minunat,va doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte apetisant si arata super. Pozdrav...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu n-am facut niciodata...cu siguranta o sa incerc reteta asta!

    un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. mmmm vin si eu la masa ....la asa bunatate...pacat ca sunt putine si sigur nu mai sunt

    RăspundețiȘtergere
  5. super,sigur voi face,multumesc xa ai postat reteta

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce pofta mi-ai facut... arata super... week-end placut, pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Maya- multumesc frumos! Era mai spre apus cand am pozat, de acea fotografiile sunt mai intunecate, dar mai gaseam ceva de pozat a doua zi?? de-abia am asezat platoul pe masa si doar niste broccoli a mai ramas. Weekend fain si tie :*

    @Miodrag-hvala puno, maestre!

    @Violette- sunca afumata de casa le-a dat un gust nemaipomenit rulourilor, sper sa ai ;-)

    @Naty-vino, te astept cu drag, facem altele ;-)

    @Adela-dar prea putin :(

    @Ina- ma bucur, de-abia astept ;-)

    @Sara- la ora asta, iti astamperi pofta cu un pahar de apa! Ca asa fac si eu cand vin la tine :P weekend fain, puup

    RăspundețiȘtergere
  8. Te astept cu drag sa participi la provocarea Dulce Romanie,a lunii Aprilie.
    http://bucatepealese.blogspot.com/2011/04/dulce-romanie.html

    O zi placuta !

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte bune si aspectoase.Eu am facut cu spanac.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. delicios! ador toate ingredientele din chestia asta fabuloasa :)!

    RăspundețiȘtergere
  11. F. interesanta combinatia, si... destul de sanatoasa!http://culinarecufeteistete.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe rulourile...dau bine si ca aspect ,dar sunt si gustoase.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bun, bun de tot! Mai ales că tocmai mi-am cumpărat un ghem de sfoară pentru gătit =))

    RăspundețiȘtergere
  14. arata demential si vad ca se face si usor dar parca tot mai la indemana mi-ar fi samananc la tine :D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.