Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 5 aprilie 2011

Budinca de piept de pui cu legume

Made by Liana








Budinca, sufleu- daca e la cuptor, cu placere!
O reteta din revista Click pentru femei/Capitolul 122.

Portii: 4
Pregatire: 40'
Fierbere: 20'
Coacere: 30'
Dificultate: mica

Ingrediente;

300g piept de pui/curcan,
2 morcovi,
1 radacina de patrunjel,
1 bulb de telina mica,
5 cartofi,
4 oua,
3-4 castraveti murati,
1/2 gogosar murat,
3 linguri de mazare,
patrunjel verde,
sare,
piper.

Mod de preparare:

1. Se pune carnea la fiert in apa cu putina sare, se curata cu grija spuma formata, apoi se adauga legumele curatate, spalate si netaiate. Se lasa sa fiarba, la foc mic, circa 25 de minute. Se strecoara, pastrand zeama pentru prepararea unei supe, eventual cu galuste.

Eu am facut invers: am facut supa pe piept de pui cu legume, astfel incat in supa am adaugat taietei, iar cu legumee si carnea am facut budinca de fata ;-)

2. Cartofii se paseaza, iar restul legumelor si carnea se taie cubulete. Se pun toate intr-un castron, se adauga peste ele mazarea, galbenusurile, gogosarul si castravetii murati, taiati cubulete.






Se condimenteaza cu sare si piper, dupa gust, si se incorporeaza usor albusurile batute spuma.



3. Se toarna amestecul intr-o forma de tort unsa si tapetata- eu am pus intr-o forma rotunda de yena-




si se introduce la cuptor pentru 30 de minute, la foc potrivit.

Cand s-a racit, am taiat o felie si am ornat cu fasii de morcov si frunze de patrunjel.



9 comentarii :

  1. Nu stiu daca mai ai,dar feliuta asta o iau eu,,,yamiii,,pupp!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte bun sigur,arata frumos la final

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelenta reteta , budinca arata grozav si nu poate fi deacat foarte,foarte bunnna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Liana ce ai facut aici, vad ca se poate face si spectaculos, super asa imi place super prezentare, ai vazut ce frumos a iesit. Vrlo lepo i veliki pozdrav za kuvaricu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bun si foarte frumoasa prezentarea. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. O portie mare de sanatate si bunatate!
    Sa te lingi pe degete!

    RăspundețiȘtergere
  7. Delicioasa ! iar prezentarea e super tare. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bun,bun......ce decor "cret "ati executat acolo...imi place!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Mirela- pt.tine cu drag si doua felii! puup

    @Ina-ma straduies, de fiecare data, ca finalul sa fie apoteotic ;-))))

    @Violette- da,da, chiar asa ;-)

    @Miodrag-ma tem ca tu ma confunzi cu cineva care nu-si sparge mintea ca mine de fiecare data sa mai inventeze ceva la decor...oricum, iti multumesc pt.aprecieri!veliko pozdrav

    @Sara-carnita si legumele din supa au avut un gust nemaipomenit! puup

    @Angi-eei, nu chiar ne-am lins pe degete, dar a fost buna, am terminat-o rapid ;-)

    @Lia-noua ne-a placut!

    @Ionela- asa au iesit fasiile de morcov, cretze :D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.