Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 10 martie 2011

Ciuperci umplute cu carne de pui

Made by Liana







Am facut o Supa cu parul zanelor pe vreo trei pulpe americane de pui. Doua pulpe am lasat in supa, iar pe a treia mi-am zis sa o tai marunt si sa umplu niste ciupercute frumoase cu ea....le-am facut saptamana trecuta, inainte de Postul Pastelui, dar din pacate nu am avut timp sa le postez...

Ingrediente:

12 ciuperci champignon proaspete,
o pulpa de pui,
o ceapa,
1/2 ardei verde gras,
1 morcov,
o coada de appio,
1 ou,
cascaval,
sare,
piper,



Pulpa de pui gata fiarta, fara piele, am dezosat-o si am taiat-o marunt. La fel am procedat si cu morcovul gata fiert, tot din supa, ardeiul si coada de appio( coada de telina)-care au fost crude.
Ciupercile le-am spalat, le-am curatat, le-am scos coditele si le-am taiat marunt.

Apoi le-am tras in unt in wok



si dupa ce s-au inmuiat, am adaugat ardeiul si appio, apoi, la final, celelalte legume gata fierte si carnea- am sarat si piperat dupa gust.



Oul batut bine l-am amestecat cu ingredientele racite, am mai pus si vreo doua linguri de smantana, apoi am umplut palarioarele ciupercutelor.Nu mi-am imaginat ca umplutura o sa-mi ajunga la fix, dar recunosc ca am indesat bine de tot palariutele ;-)



In tava de yena am turnat putin ulei de masline, apoi inca putin peste fiecare palarioara.

Le-am lasat la cuptor vreo 15 minute, apoi am asezat peste fiecare palarioara doua felii de cascaval in forma de cruce si le-am mai lasat 10 minute.



Le-am servit cu o minunata salata de sfecla cu hrean si chimen, facuta de soacra mea.

Si o palarioara taiata in doua



Ah, si superbul vas de portelan, made in Germany, l-am achizitionat in dublu exemplar din Cluj, unde am fost intr-o vacanta de doua saptamani ;-)

13 comentarii :

  1. Miiistooo! De astea fac si eu! :D
    Vladimir
    P.S: ti-am preluat bannerul, era voie, da?

    RăspundețiȘtergere
  2. Waw...pina la mine a ajuns aroma acestor bunatati !
    Delicioase...

    RăspundețiȘtergere
  3. ...imi plac tare mult si mie ciupercile umplute...iar ale tale arata grozav!

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci:ti-ai achizit un vas care-mi place tare mult,ai fost in vacanta si ai facut si bunaciuni.
    Pupici si zile frumoase la sfarsit de saptamana!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce minune! ador ciupercile, iar astea suna extraordinar!

    RăspundețiȘtergere
  6. adica ai fost in Germany si pe mine nu m-ai vizitat ai!!!:P
    da cum arata ciupercutele,vai de viata mea!!!
    we fain sa ai sweety!

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut,va astept sa ridicati un premiu de pe blogul meu ! http://bucatepealese.blogspot.com/2011/03/premiu-de-la-mine-pentru-tine.html
    O zi placuta !

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai ce pofta mi-ai facut!Am sa fac si eu intr-o zi,nu de alta dar imi plac ciupercile foarte mult.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Sara-nu pot decat sa-ti dau dreptate! puuup

    @Rusule-fa, ca o sa le faci bine! era voie, ca si io l-am preluat pe al tau ;-)

    @Sidy-pe buneee? pai, trebuia sa deschid geamul, nu? ;-)

    @Violette- ma bucur ca-ti plac, si noua la fel!

    @Medi-corect! scurt si cuprinzator!

    @Zazuza- inainte sa sune, erau gata...hi,hi ;-)

    @Clau-te calcam io daca veneam in Nemtia, ce crezi tu, ca scapai? :P ce tzuuuc!

    @Mimmi-multumim frumos ca te-ai gandit la noi, o sa venim!

    @Vio-mmm, chiar asa, si noua!

    @Beatrice-sa faci, sa faci ca o sa mai fac si eu! puuup

    RăspundețiȘtergere
  10. Premii care sper sa-ti faca placere te asteapta sa le ridici.Eu ti le ofer cu mare drag.Le gasesti la mine , pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  11. Vad ca deja ati primt premiul, insa imi face placere sa vi-l ofer si eu, va asteapta si pe blogul meu acelasi premiu, va pup :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.