Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 19 noiembrie 2010

Crema de branza cu telina

Made by Liana







O crema de branza delicioasa, cu o aroma puternica de telina si verdeata. O crema cu dichis din revista Libertatea Retete nr.8/2010.

Ingrediente:

200g branza slaba de vaca,
100g smantana,
1/2 telina,
4 lingurite de verdeata maruntita(coriandru, patrunjel, menta).

Mod de preparare:

Telina se spala, se curata si se taie in bucati. Am avut o telina mare de tot, dar am folosit doar o jumatate.



Se pune la fiert.



Dupa ce se lasa putin la racit, se paseaza...la blender.

Apoi se amesteca cu branza-eu am avut dietetica,



smantana si verdeata maruntita-(patrunjel si telina) pana cand totul devine o pasta.

Crema de branza cu telina se mananca cu Paine cu ceapa si masline si se orneaza cu frunzulite de patrunjel.



Eu am presarat verdeata uscata, ca n-am ajuns la piata pentru cea proaspata...



Chiar e cu dichis crema asta...;-)

11 comentarii :

  1. This must taste delicious with the celery root and herbs! I've never seen one like this before and I like it.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Susan-thank you, it's the first time for me too ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super...telina si branza ..inca nu am facut si nici mancat pana acum !
    Voi face neaparat.
    weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Nico-eu am mai incercat o salata de telina cu telemea de vaca si maioneza, e nemaipomenita, o gasesti la Afrodisiace ;-)pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesante la receta muy rica y buena idea para usar la raíz de apio.
    Saludos y buen fin de semana

    RăspundețiȘtergere
  6. ciao cara, come spalemrei volentieri quella cremina!! bravissima a presto ^__^ buon fine settimana

    RăspundețiȘtergere
  7. J'aime beaucoup le céleri en salade.
    Ce fromage doit être délicieux.
    A noter.
    Bon weekend et à bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu cunosc reteta, inca nu am facut in toamna asta, dar urmeaza!
    Felicitari! Ai un blog superb! Imi place!
    O sa mai vin la tine!

    RăspundețiȘtergere
  9. j'aime beaucoup c'est parfait pour tartiner tout genre de pain
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  10. @Annie-gracias, besos

    @Puffin-grazie, bacioni

    @Nadji-c'est merveilleux, je t'assure. bises

    @Juci-multumim frumos! Nu sunt singura, e si prietena mea, Janet, pe-aici. Te mai asteptam cu drag ;-)

    @Fimere-tu as raison, mais a une plus de saveur avec du pain aux oignons et aux olives ;-)

    @BDC- e foarte parfumata!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.