Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 21 iunie 2010

Ciocanele umplute cu masline

Made by Liana







Am cumparat o caserola de ciocanele mici si ma gandeam sa le dau drumul pur si simplu in tava alaturi de cartofi cand am descoperit aceasta reteta in rev. Click pentru femei.
Aveam si masline si migdale si mi-am zis ca n-ar fi rau sa incerc ceva nou. Si n-am regretat nicio secunda, va asigur!

Ingrediente:

1 ceapa rosie,
20 masline negre,
50 g miez de nuca,
50 g migdale,
2 catei de usturoi,
2 linguri pasta de rosii,
2 linguri ulei de masline,
4 ciocanele de pui mai mari (800g),
1 lingura de unt,
sare,
piper.

1. Se toaca marunt ceapa, maslinele, nucile, migdalele, usturoiul si patrunjelul.
Eu n-am avut patrunjel verde, ci uscat... Se pun toate in castron, se amesteca cu pasta de rosii-eu am folosit kechup facut de soacra-mea- si cu o lingura de ulei. Se condimenteaza cu sare si piper.



2. Ciocanele se spala si se usuca cu prosoape absorbante din hartie. Eu am avut 6 ciocanele mai mici si mi-a ajuns la fix umplutura. Cu ajutorul unui cutit ascutit, se face un buzunar intre carne si piele.



3. Se umplu buzunarele ciocanelelor cu amestecul de masline si se prind cu scobitori deasupra, pt. a nu iesi umplutura.

4. Se unge un vas cu unt, se aseaza ciocanelele, se stropesc cu ulei si se adauga putina apa. Eu am introdus si cartofi taiati rondele si am pus ciocanelele peste ei.




Se introduc in cuptorul preincalzit pt. 25-30 de min. La jumatatea timpului se intorc.

Dupa ce le-am scos din cuptor...



Se pot servi cu legume proaspete, paine sau cu cartofi.

Noi am servit cu cartofi, alaturi de o salata de rosii cu usturoi verde. Si un pahar de vin rose, Sange de taur.

Am ornat cu rondele de usturoi verde...






Si o sectiune delicioasaaaa...mmmmm, a fost neasteptat de bun!

12 comentarii :

  1. O reteta foarte interesanta.....o sa incerc si eu cat de curand!!!!
    Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Liana, aceasta postare ti-a adus un binemeritat loc in topul meu saptamanal, mai multe detalii aici: http://cuinabanateana.blogspot.com/2010/06/crema-blogosferei-culinare-romanesti-4.html. Nu e mare lucru, dar vreau sa stii ca aprecierea mea vine din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  3. Queste coscette sono davvero deliziose e molto gustose!! Bravissima! Bacioni.

    RăspundețiȘtergere
  4. Judy- multumesc, la fel mi s-a parut si mie.Pupici

    Draga Laura-sa stii ca si multumirile mele vin din suflet: iti multumesc!

    Manuela- mille grazie, cara, baci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pui,migdale,cartofi si masline,deja suna interesant,daca mai ma uit si in farfurie,deja m-ai dat gata!Felicitari,cred ca a fost tare bun!

    RăspundețiȘtergere
  6. Liana scuza-ma nu am fost atenta la acest aspect,mesajele erau pentru tine.O zi buna .Suzana

    RăspundețiȘtergere
  7. Amalia- iti recomand cu caldura reteta, ca daca nu era buna, nici nu o postam, crede-ma pe cuvant. Multumesc frumos!


    Suzana-cred ca mesajele erau tot pt. Janet, deoarece ea ti-a scris, nu eu...nu prea am nimic cu crosetatul...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma faci sa cumpar si eu revistele de bucatarie din Ro.Suna tare bine ce ai facut tu acolo!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc, Lilly! Sa stii ca si eu am fost placut surprinsa de gust. Daca-mi dai adresa, ti le trimit cu mare drag ;-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari, Liana, pentru inscrierea reteteiin concursul Hapi Hap iti face pofta! Este delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Votat "ciocanelele"!!!O zi faina!xxx

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.