Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 25 decembrie 2010

Pui umplut cu clatite si carnati

Made by Liana







O reteta minunata de Craciun la care am muncit muuult de toot!

Ingrediente:

1 pui (1,5kg),
6 clatite,
2 carnati.

Dupa ce se spala si se curata bine puiul, cu grija si un cutitas am incercat sa desprind pielea de pe carne si oase...a mers mai mult cu mana...
Am avut ghinionul ca puiul meu sa aiba pielea rupta la piciorul stang...am cusut o ora la el!!!



Dupa 23 de minute, am inceput la 40, am terminat la 03, in sfarsit i-am luat pielea puiului...uff...m-am chinuit la pulpe si aripi sa tai cu cutitasul fara sa rup pielea destul de fragila...



Asaaa...pe urma am macelarit carcasa si am pus-o la fiert...cu doi morcovi, o ceapa, un cartof mic...sa fac si o supa, pai se poate fara?



In timp ce fierbea carnita, am preparat marinata pentru piele: o lingura de boia, ulei de masline, inca una de vegeta, mustar dijon, sos de soia-cate doua linguri, am amesecat bine de tot si am uns pielea, aripile si ciocanelele puiului.



...tartita am eliminat-o dupa ce-am facut fotografia, sa stiti!
La frigider cam 2 ore.

Dupa ce a fiert carnita, am lasat-o la racit, am desprins-o de pe oase si am dat-o la robot.

Am preparat si umplutura clatitelor, reteta completa o aveti aici.

Gata umplutura, gata clatitele, astfel incat am trecut la umplerea puiului.
Carnatii erau deja prajiti cu o seara inainte, la fel si clatitele ca am stiut ca o sa am de munca la puiul asta...nu gluma.

Mi-au trebuit 6 clatite si 2 bucati de carnati...clatitele le-am scurtat, nu au intrat cu totul, fiind foarte lungi si puiul cam mic...

Pentru ca in timpul cusutului, s-a mai dus din stratul de condimente, dupa ce l-am remaniat complet l-am mai uns cu mustar amestecat cu boia si vegeta...

Gata umplut, l-am pus intr-o tava unsa si tapetata cu hartie de copt,



sa fie mai usor transferul pe platou, fara sa-i atac pielea fragila. I-am legat si picioarele cu o sforicica, pentru un aspect mai frumos.

Cand in sfarsit a fost gata si pielea-i bruna-aurie,



a trebuit sa astept sa se raceasca ca sa-l pot taia...:-(

Ce sa mai...mi-am ascutit bine cutitul si...spectacol!



ce sa vezi...chiar am ramas placut impresionati...



Intai l-am mancat cu ochii, zau asa!



Un Craciun imbelsugat si ca-n povesti va doresc!

Cu acest preparat am castigat la Maratonul Safir o Racletta Tefal la concursul desfasurat in lunile iunie-august 2011.

Sursa: aici si aici

16 comentarii :

  1. Va doresc numai bucurie si mult noroc!!!

    CRACIUN FERICIT!!!Va imbratisez!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata reteta! Cred ca la "despielitarea" puiului as avea de furca...
    Sarbatori fericite va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit si multa inspiratie la bucatarit!

    Va imbratisez cu drag,
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ce sa-ti spun: felicitari pentru indemanare dar si pentru rezultatul final spectaculos!Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat de frumos, minunat de bun.
    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Judy-multumim frumos, draga noastra, te imbratisam si noi ;-)

    @Cristina-uff, m-am chinuit si eu rau de tot sa-i iau pielea puiului...dar a meritat!Sarbatori fericite!
    @Alina- asemenea!

    @Lilly-da, chiar spectaculos ni s-a parut si noua, multumesc frumos!
    @Miha- la fel :*
    @MARIA- multumesc, la fel iti doresc si tie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Craciun fericit!
    Multa sanatate si tot ce va doriti!

    RăspundețiȘtergere
  8. O reteta nemaipomenita...felicitari!

    Am venit sa va urez la amandoua ...Craciun Fericit si un 2011 plin de realizari si satisfactii!Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  9. MAMAAAA,,,,CE DE MUNCA,,,,,DAR CE AS MAI INFULECA SI EU O FELIE.,,,,PUPICI!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesanta reteta si cred ca tare buna.
    Sarbatori fericite in continuare si numai bine in Noul An.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarbatori fericite si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  12. Liana,mami,ai ramas setata pe clatite?Arata traznet puiutul tau,asa ca venim si noi.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Dian@- multumim frumos, la fel iti dorim!

    @Nicoleta-multumesc mult de tot!Sa dea Dumnezeu asa sa fie!

    @Mirela- gata, am pus separat o felie pt.tine!pup

    @Micul- e buna rau de tot, sa stii! da'nu stiu cand ma mai incumet a doua oara...pup

    @Beatrice- clatitele gratinate fac parte din aceasta reteta, dar pt.ca am facut prea multe, le-am postat separat si astfel nu am lungit f.mult postarea de fatza. Va astept cu drag, pup

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.