Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 6 februarie 2010

Iepure in sos de vin

Made by Liana



Imi place foarte mult carnea de iepure si tatal meu mi-a facut o surpriza de ziua mea si mi-a daruit un iepure de casa, gata eviscerat.

Ingrediente:

un iepure portionat,
200g kaizer,
2 lg de ulei,
3 catei de usturoi,
1 ceapa mare,
500 ml vin alb,
250 ml supa,
1 ardei gras rosu,
1 ardei gras verde,
250 g telina,
3 foi de dafin,
coriandru,
sare,
piper.

1. Cuptorul se incinge la 200 grade C.
Se spala iepurele, se sterge, se sareaza si se pipereaza.




Se incinge uleiul intr-o tigaie, se adauga kaiserul si se pun pulpele de iepure- eu nu am avut kaizer, am folosit un salam uscat...




Cand pulpele au prins culoare pe ambele parti, se scot si se adauga celelalte bucati sa se aromatizeze cu kaiserul, apoi le-am pus toate bucatile intr-o tava.
Se taie sferturi usturoiul si ceapa si se adauga la iepure.




Se stinge cu vin alb




- am avut un Murflatar dulce din 2001-o nebunie! se toarna supa(apa+vegeta)



si se lasa totul sa se inabuse la cuptor 50 min.

2. Se taie ardeiul gras cuburi(am pus doar verde, rosu nu am avut) si telina felii.

3.Legumele se adauga la iepure impreuna cu foile de dafin cu 20 min. inainte de final.



4. Se condimenteaza cu coriandru, sare, piper si boia.

5.Pulpele de iepure se asaza pe farfurii cu legumele inabusite si zeama de la friptura.

6. Se presara patrunjel tocat- eu am ornat cu o frunza de busuioc.

Si din toata tava, atat mi-a mai ramas pt poza finala...m-am bucurat ca s-au lins musafirii pe degete...cred ca vinul a avut o mare contributie la asta





Am uitat sa va spun ca l-am servit cu o salata de varza cu morcov, exact ce i-ar fi placut si iepurasului ;-) daca ar mai fi fost in viata...:-(

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.