Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 14 aprilie 2010

Terina de peste cu spanac

MADE BY LIANA






Aveam o punga de cod congelat, spanac la fel, astfel incat numai bine am pus in practica aceasta reteta din rev. Unica, gasita prin dosarele mele cu pagini rupte.

Cantitati pentru 4 persoane
Timp de preparare: 30 de minute

Ingrediente:

Pentru terina:

400 g peste alb,fara oase,
2 albusuri de ou,
150 g spanac,
sare,
piper alb.




Pentru sos si decor:

bulion,
smantana,
lamaie,
patrunjel.


Mod de preparare:

Se da pestele prin masina de tocat-eu l-am pus la robot.




Ah, si punga era de 600 de g de cod, dar cred ca daca aveam 1 kg era mai bine...

Se amesteca cu albusurile, se asezoneaza cu sare si piper. Eu l-am stropit cu putina zeama de lamaie dupa ce l-am decongelat, sters, uscat...

Spanacul, fiert in apa cu sare pentru a-si mentine culoarea verde se scurge, se toaca si se trage la tigaie in unt.





Intr-un vas Jena, uns cu ulei si tapetat cu folie de aluminiu sau pergament- eu n-am avut vas Jena decat rotund si nu mergea...si in tava de chec iar nu mergea ca era prea mare tava pt. cantitatile destul de mici...si am gasit o tavitza, de fapt o cutie pt. cuptorul cu microunde, numai buna pt. terina mea.

Asaaa...am pus in cutiutza un strat de peste, un strat de spanac, de fapt, stratul de spanac...




si inca un strat de peste.

Am pus cutia intr-o tava cu apa la cuptor, adica in bain-marie, timp de 25 de minute.



Dupa ce a fost gata, l-am lasat la racit, l-am taiat in felii si am suprapus doua felii una peste alta...cred ca la fel au facut si cei din revista...



Se serveste cu sos couli(rosii mixate, strecurate, asezonate cu sare, piper, ulei, otet si tabasco)-asa scrie la revista...eu n-am avut rosii-v-am zis ca nu-mi plac? -si nici tabasco...Am folosit bulion facut de soacra-mea.

Se decoreaza cu semirondele de lamaie, patrunjel si trandafir de rosii- tot la revista zice, - eu am facut un trandafir de lamaie si stelute de smantana. Parca-s floricele, nu?

6 comentarii :

  1. Imi place de numa reteta! Eu sunt fan mare, da' maaare al pestelui. Cod am, rezolv si cu spanacul. Merci fain de reteta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur, Ina, cu placere. Sa vii cu dovezi-dovezi...stii tu. pup

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place mult reteta.nu imi amintesc sa fi mancat niciodata ceva asemanator dar sunt sigura ca este delicios.felicitari pentru ca ai creat asa un blog frumos si felicitari mie ca l-am descoperit :D
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ti-a placut reteta, Sarah si eu am facut-o pt.prima data si ne-a placut. Lui Tudor i-am amestecat cu pilaf de orez si a papat tot, ca de obicei.
    Multumesc pt. aprecieri, sa stii ca suntem doua pe blog, eu, Liana10 si prietena mea, Janet.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Lindo prato! Muito obrigada por sua participação!


    Bjs

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.