Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 7 martie 2012

Gulas cu carnati in paine

Made by Liana






Aveam carnati, aveam bacon si o bucata mica de muschiulet de porc. Si tocmai cumparasem o paine neagra cu seminte, cand am dat peste reteta asta in revista Click pentru femei, Capitolul 175. Desigur, in revista reteta contine doar 500g carne slaba de porc, dar in bucatarie trebuie sa fim inventivi si sa ne adaptam la ce avem.
Eu asta am facut si vreau sa va spun ca asa gulas bun si iute nu am mancat niciodata!!! ;-)))

Pregatire: 30'
Prajire:15'
Fierbere: 45'
Dificultate mica


Ingrediente:

500g carne de porc(muschi, carnati, bacon),
1 ceapa mare,
1 praz,
1 morcov,
un ardei gras verde,
un ardei rosu,
3 cartofi,
1 lingura boia dulce,
1/2 lingurita chili rasnita Koranyi,
2 linguri pasta de ardei iute,
1 foaie de dafin Kotanyi,
oregano uscat,
patrunjel verde,
piper cu usturoi Kotanyi,
condimente pentru carnea de porc Kotanyi,
o paine neagra cu seminte de 500g.




Mod de preparare:

1. Se taie carnea bucati potrivite, carnatul felii si baconul, fara soric, bucatele.
Se pune o tigaie wok la incins, se arunca baconul la sfarait, pana isi lasa untura, apoi carnea si la sfarsit, carnatul.



Se adauga ceapa tocata marunt si se continua rumenirea pana cand incepe sa se inmoaie.
Se adauga morcovul si ardeii taiati cubulete, prazul-partea alba-taiata rondele, si se lasa pana se distuie



apoi se adauga cartofii taiati bucati mari.

Se presara boiaua dulce, chili, foaia de dafin, o lingura de condimente pentru porc,


apoi apa cat sa acopere bine ingredientele.

Se lasa sa fiarba sub capac, la foc potrivit, pana se inmoaie cartofii.



Se adauga pasta de ardei iute, oregano uscat,piper cu usturoi Kotanyi, dupa gust si se lasa sa mai fiarba 2-3 clocote.



Se taie un capac painii, se scoate cu grija miezul din interior,


se umple cu gulas si se serveste presarata cu patrunjel uscat si oregano.

Am ornat cu foi de dafin si praz verde.





Ioi istenem, ce bunaciuneeeeeee...:P

24 de comentarii :

  1. Foarte bine arata si aroma se simte pana la mine,uauu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu stai prea aproape de mine, Vero, n-avea cum sa nu ajunga la tine...hi,hi

      Ștergere
  2. LA MULTI ANI! azi de ziua femeii,multe bucurii alaturi de Tudor si sotul tau Mircea.
    Va pupam,Veronica si Fane.

    RăspundețiȘtergere
  3. No Istenem , esti de coma fata , vrei sa mor incet si sigur aici pe taramul ghetii ? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cat esti tu de fierbinte, nu cred ca mai e gheata prin jur...hi,hi ...puuup

      Ștergere
  4. Dragele mele Janet si Liana de 8 Martie va doresc o primavara insorita in fiecare clipa traita !

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc!Daca si intorceam painea cu semintele in fata, ar fi fost perfect, dar asa...:(

      Ștergere
  6. Frumoasa prezentare,buna mancarica.
    O primavara frumoasa cu soare pe cer si in suflet!
    Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Medi! Prea putin o fo...:(
      La multi ani, o primavara superba si tie! :* :*

      Ștergere
  7. La multi ani mamica frumoasa!! Pupici!
    La multi ani Janet!!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tu esti o mamica frumoasa si muuult mai tanara ca mine, La multi ani cu drag! Te pupam ;* :*

      Ștergere
  8. Draga mea, eu nu mai plec de aici! ADOR mancarurile in paine! Trebuie neaparat sa mai fac si eu! Absolut grozav arata :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Decat sa stai, mai bine vino, ca mai fac o portie special pt. tine ;-) puup

      Ștergere
  9. Ce de aromeeeeeeeeeee....o adevarata simfonie !!!
    O prezentare de ***** 5 stele.Felicitari pentru bunatatea asta.
    Primavara in suflet.
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioii, asa arome o fo'....uuuiiuuiiui, ca-mi musc buzele, zau ;P
      Merci fain, draga Sidy, te tzuc si io :*

      Ștergere
  10. Un deliciu si frumos prezentat..bravo!
    o saptamana buna..te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga Liana,eu am macat o supa,corba de fasole cu afumatura,ardeleneasca,intr-o paine,acum 22 ani cand caram niste mobile de la baia amre la bucuresti si soferul a zis ,sibilinic ne oprim aici.Undeva chiar inainte de brasov.Ceva mai bun intr-o carciuma romaneasca eu n-am mai mancat.Avea tot ce-i trebuie.Mi-am uitat si un sal tare fain acolo,ca ne cam dadeau afara ,mancarea ca mancarea,da'serviviile (acolo opreau camionarii)ca asta se intampla pe la 10 seara.Carciuma era in padure,si venea un microbuz sa-i ia si sa-i disatribuie acasa pe angajati.Grozav de buna a fost.E putin spus.In viata mea n-am mancat o ciorba mai buna.Eu nu prea postez ciorbe dar atunci cand o fac sunt bune,pot sa garantez.Asa ca stiu ce zic.Asta a ta imi aminteste de ce am mancat acolo !

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga Pansy, ma bucur ca mi-ai impartasit o amintire atat de frumoasa, cu atat mai mult cu cat avea legatura cu gulasul meu...daca-l si gustai sunt convinsa ca-ti uitai ceva la mine, daca pana si soacra-mea, care l-a gustat a zis :"ca tare-i fain si bun,da'io nu fac asa iute, desi-mi place". No...te-astept la o portie cu mare drag :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.