Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 5 octombrie 2010

Ciocanele de pui cu smantana

Made by Liana




O reteta simpla si gustoasa, care mie imi place mult.

Ingrediente:

4 ciocanele de pui,
4 usturoi verde,
250g broccoli,
1 morcov,
1 ardei,
300g smantana,
sare, piper,
verdeturi(telina, patrunjel).

Mod de preparare:

Usturoiul verde se taie marunt. Partea alba se da deoparte.



Ciocanelele de pui se spala, se curata, se sterg cu un prosop absorbant si se aseaza in tava de yena peste usturoi -partea verde. Se da la cuptor.



Sosul de smantana

Am avut o cutie mare de smantana de 300 g, cred, am pus sare si piper, usturoi verde-partea alba,zdrobita,  frunze de patrunjel si telina uscate si am amestecat.




Cand s-au rumenit ciocanelele, am pus sosul de smantana peste ele...



si le-am lasat in cuptor inca 15-20 de minute...



Le-am servit alaturi de legume fierte: brocoli-rupt ub buchetele, morcovi, ardei-taiati fasii.

Ah, era sa uit: merge de minune un pahar de vin alb sec peste ciocanele, cat sunt la cuptor, dar si la servire ;-)

3 comentarii :

  1. Ciao cara!! Questo coscette con quella bella salsetta devono essere una squisitezza!!Molto appetitose e gustosissime! Bravissima!! Bacioni.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Arata minunat! Sper ca ma servesti cu o bucatica si pe mine.
    In alta ordine de idei, numai tu esti de serviciu? Unde e d-na Janet? Mi-e dor de dansa.
    O noapte frumoasa si calduroasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Manuela- grazie, cara, ciao!

    @Boabe de cafea-multumesc! Janet e in concediu, va reveni saptamana viitoare.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.