Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 28 octombrie 2010

Papanasi fantome

Made by Liana







Cred ca toate dintre noi a folosit macar o data in viata ei un plic de budinca, o crema, un pachet de frisca sau de inghetata. Adica prafuri. Ei bine, eu m-am hotarat sa folosesc si cutiile de pajituri de la Dr.Oetker si azi inaugurez seria de groazzaaa ;-)
Am scris absolut tot de pe cutie, inclusiv ingredintele compozitie de "praf". Astept pareri pro si contra prafurilor de prajituri.
Pana atunci, va prezint papanasii fantome! Bu-hu-hu!!!

Cutia de Papanasi d la Dr.Oetker contine 260g mix pentru papanasi.
Se mai adauga: 200g branza dulce si 30 ml apa(3 linguri).

Mix pentru papanasi
Ingrediente: faina din grau, zahar, amidon din porumb, agenti de afanare difosfat disodic si carbonat acid de sodiu, sirop de glucoza, lapte praf degresat, emulsificator esterul lactic al mono si digliceridelor cu acizigrasi si esteri ai acizilor grasi cu poliglicerol,vanilina, sare de bucatarie.
Cantitate neta: 260g
O portie(50g) are: 169 calorii, 8% din doza zilnica ecomandata

1.Pregatirea aluatului
Intr-un vas pentru mixer se pune praful pentru papanasi impreuna cu apa si branza dulce. Se amesteca totul cu mixerul (cu spirale)-eu am amestecat cu mana- timp de 3 minute la viteza mica pana se obtine o pasta densa si omogena.



2.Pregatirea papanasilor
Se pune faina intr-un vas si e trec mainile prin faina inainte de modelarea aluatului.
Se ia cu o lingura din aluat si se formeaza bile din aluat de doua dimensiuni: 2-3 cm pentru capac si 6-7 cm pentru papanasii propriu-zisi si se trec prin faina.
Bilele de dimensiuni mai mari se turtesc putin intre maini si e face la fiecare o adancitura in mijloc, formand astfel un inel.

Mie mi-au iesit 6 mari si 6 mici, in timp ce pe cutie scrie 15-17 buc....ha,ha,ha...



3.Modul de prajire
Papanasii astfel formati se prajesc in ulei bine incins, la foc mediu, pe ambele parti.
Se scot si se lasa la scurs pe un servetel de hartie.



Sugestie de servire
Papanasii se pot servi dupa preferinta cu dulceata(afine, fructe de padure, visine, cirese amare), smanatana si zahar pudra.



Eu i-am umplut cu dulceata de visine, am pus smantana din belsug si le-am facut ochii din doua bombonele tavalite prin ciocolata!



Chiar ca au fost fantome papanasii astia: cum i-am facut, cum au disparut ;-))

9 comentarii :

  1. Nu am mai mancat de mult... mi-ai facut pofta. Pup1

    RăspundețiȘtergere
  2. hai ca esti simpatica! ce idee! haios rau de tot :))!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciao cara!! Ma che splendidi fantasmini!!! E che goduria!! Bravissima!! bacioni.

    RăspundețiȘtergere
  4. UUUU!!!ce fantome!foarte simpatice!bravo!te pupik!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sara-nici eu n-am mai mancat demult si ma bucur ca i-am facut.Te invit cu drag la o portie ;-)

    @Zazuza-merci pt.compliment!

    @Giulia-grazie!

    @Manuela-ciao, cara!mi piace molto anche me ;-)

    @Gabriela-multumesc! pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoase sint fantomitele tale!Super ideea !

    RăspundețiȘtergere
  7. sa stii ca si eu mai folosesc plicuri...in special cand sunt in mare graba...ca solutie de urgenta sunt destul de bune...frumusei papanasii tai!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Janet- o fantoma pt.tine! Sper sa nu te bantuie la noapte ;-)))

    @Geta-exact, toate cand ne grabim folosim plicuri.Atunci de ce sa nu folosim si cutiile cu prafuri pt.prajituri, daca tot sunt pe piata? Si cum traim in secolul vitezei, cand nu ma avem timp nici sa comunicam cu cei apropiati, o prajitura din asta te scoate din incurcatura. Sigur ca nu e f.sanatoasa, dar atata timp cat o mananci odata pe an, nu se pune ;-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.