Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 12 octombrie 2011

De ce are frigideru' bec

Made by Liana





Intr-o seara de vara tarzie, o prietena intreba pe facebook:

Cei care spun ca noaptea nu se mananca, sa-mi explice, de ce a fost inventat becul din frigider?

Io am zis asa:

1. Sa vezi daca mai ai mancare.
2. Cel care a inventat frigiderul avea nevoie de lumina pt.a-l termina.
3.Lumina din frigider te poate salva cand ti se arde becul in bucatarie.
4. Pentru o noapte incendiara petrecuta la lumina frigiderului ca in "Noua saptamani si jumatate-9 1/2-(KIM Basinger/Mickey Rourke.

Ei bine, azi m-am luminat! De fapt, m-am albastrit ;-)
Noroc cu Blogatu', ca altfel ramaneam tot asa :P


De exemplu, frigiderele cu lumina albastra de la Beko continua procesul de fotosinteza in plante, si le pastreaza proaspete mult mai multa vreme. Si masinile de spalat din gama Smart Blue, folosind aceasta lumina albastra, omoara 99.99% din microorganisme :)

Ce este atat de interesant la aceasta tehnologie Smart Blue de la Beko?
Faptul ca este foarte INOVATIVA. Pana la urma suntem un popor inventiv, nu? :)

Daaaaa....mie mi-ar placea doar sa apas pe un buton si sa iasa din frigider platoul cu costitele de porc la gratar ramase de-aseara...ce sa tot deschid si inchid atata pe usa aia?? Apas butonul, se deschide frumos o fereastra, iese platoul incarcat cu ce mi-am dorit, il iau, se inchide fereastra si gata!
A, ba nu, mai vreau ceva! Sa nu faca gheata, ci inghetata!!!!

Frigiderele de la Beko au acum functia speciala Active Fresh Blue Light prin lumina albastra, activa permanent in interiorul frigiderului mentine efectul de fotosinteza. Astfel creste durata de conservare si nivelul de vitamine al fructelor si legumelor. Ingenios, nu?

Ia ziceti voi, acu', de ce credeti ca are frigiderul vostru bec alb si nu albastru, huh?

P.S. Primii 70 de blogeri castiga un kit de la Beko ;-)

7 comentarii :

  1. lumina albastra? repede! au venit alienii si ne infuleca fripturile!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da de unde stii tu ce culoare are becul din frigiderul meu ha ?
    Daca am bec roz ? :)

    La vie en rose n est pas ?

    Lasand gluma la o parte ,da becul meu e alb,dar mi-ar placea sa fie albastru .

    RăspundețiȘtergere
  3. S-au terminat becurile albastre de interior cand l-au fabricat pe-al meu:)))(totusi are display albastru pe exterior :D)
    Mie mi-ar placea sa gateasca singur (adica frigiderul) daca tot ii gadil vederea alba sau albastra, dupa caz, cu alimente apetisante...

    RăspundețiȘtergere
  4. ingenios.eu nu stiu de ce are frigiderul bec alb dar stiu ca frigiderul e bun la racorit cand nu merge aerul conditionat.adica simplu,deschizi usa frigiderului si stai in dreptul ei...si iti doresti sa fii o conserva de ton!pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @To all- Frigiderul meu, ca si al vostru de altfel, nu e Beko! Ca doar frigiderele Beko cu functia Active Fresh Blue Light au lumina albastra, of course. Dar mi-au placut si raspunsurile vostre ;-) pupici multi la toate :* :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba al meu are o lumina portocalie, foarte romantica. Iar eu m-am lamurit de ce are lumina frigiderul cand la un moment dat s-a ars nenorocitul ala de bec pitic si trebuia sa cobrobaiesc cu lanterna printre rafturi, pana a gasit Vlad bec de schimb (pentru ca l-am amenintat ca isi ia singur mancarea din frigider, eu nu-l mai deschid). O saptamana mai tarziu aveam si un alt frigider nou (oricum ala era vechi, mic si vai-de-el ca venise o data cu casa si voiam sa-l schimbam la un moment dat).

    RăspundețiȘtergere
  7. recunosc ca nu m-am gandit niciodata de ce au frigiderele bec, dar probabil ca sa ma consume ceva curent :)) acupa problema e ca al meu frigider are bec de culoare galbena nu alba sau albastra....o fi asa de batranete :)):))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.