Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 1 noiembrie 2010

Pisica neagra, vineri 13

Made by Liana







"Noaptea toate pisicile sunt negre"-spune un vechi proverb francez.
Iar de Haloween e plin de pisici negre, doar e un simbol care aduce ghinion,nu?
Si daca-ti mai taie fatza o pisica neagra, vineri 13, gata, trebuie sa te pregatesti pentru o drama, pentru ce e mai groaznic. Sau scuipa-ti repede in san, fa 3,33 sau 333 de pasi inapoi, treci inot pe malul celalalt si multumeste-i Domnului ca mai traiesti.

So, seria de groaza continua cu tortul Pisica neagra!
De data aceasta am folosit cutia Tort de ciocolata de la Dr.Oetker.
Cantitate: 550g
Cutia contine: 370g paf pentru blat, 80g praf pentru crema, 100g praf pentru glazura.
Se mai adauga pentru blat: 3 oua, 100g margarina, 50 ml apa(5 linguri).
Pentru crema: 300 ml lapte rece d ela frigider, 50g zahar pudra. Laptele proaspat trebuie inainte fiert si racit.

1.Pregatirea aluatului si coacerea
Praful pentru blat, ouale, margarina si apa




se pun intr-un vas si se amesteca cu mixerul la viteza mica cateva secunde pentru omogenizare si apoi, timp de 5 minute, la viteza mare. Compozitia astfel obtinuta se toarna intr-o forma cu diametrul de 24 cm, unsa si acoperita cu hartie de copt, se introduce in cuptor, pe gratarul din mijloc si se coace conform indicatiilor de mai sus. Dupa coacere se lasa 5 minute in forma de copt, apoi se scoate cu grija si se lasa sa se raceasca complet. Dupa racire, se indeparteaza hartia si se taie blatul pe orizontaa in trei parti egale.
Eu am reusit sa-l tai in 5 si am mai avut un blat de rezerva, ca mi-au trebuit 6 in total.

2.Pregatirea cremei si insiroparea
Am stors o portocala si am insiropat blaturile. Nu-mi place ca blatul sa fie foarte insiropat, sa se destrame si sa se desire, sa se strice tot cand il tai. De aceea le insiropez putin si de cele mai multe ori cu suc de portocale, pt.o mireasma nemaipomenita.
Praful pt.crema se mixeaza cu 300 ml lapte si se adauga 50g zahar pudra.
Se pastreaza putina crema si pt.ornarea tortului.

3.Pregatirea tortului
Peste primul blat se intinde jumatate din cantitatea de crema, se pune cel de-al doilea blat, se insiropeaza si se intinde a doua jumatate de crema. Eu am avut si al treilea blat insiropat care se adauga la final.



Praful pt.glazura se amesteca cu 2-3 linguri de apa rece pana la omogenizarea compozitiei. Tortul se orneaza pe deasupra cu glazura astfel preparata, iar pe margine cu cantitatea de crema oprita.
Mie nu mi-a ajuns, asa ca am topit ciocolata, am pus putin lapte si doua linguri de cacao dulce-nesquick si uite asa am acoperit toata pisica ;-)

Urechile i le-am facut din bucatile ramase de la blat, le-am uns cu crema de ciocolata si dupa ce am decupat putin din capul pisicii, le-am infipt bine de tot.
Pentru ochi, mustati, nas si gura am folosit creioanele colorate cu glazura de zahar de la Dr.Oetker.



Am mai folosit "furnici" de ciocolata ca sa para blana pisicii mai zburlita....





Da, a fost tortul de ziua mea...

10 comentarii :

  1. El gato esta precioso y seguro muy rico.
    Besos

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! De unde ai muscat din pisica? :P Ca sa-i zic si eu astuia al nostru tigrat ce-l asteapta cand ma scol de aici.
    Vladimir

    RăspundețiȘtergere
  3. @Annie-gracias, besos

    @Alison-sa o mananci, nu alta ;-)

    @Rusule-spasiba! Am inceput cu fatza, sa nu ne deoache cu ochii aia verzi ;-)

    @Sara- multumesc frumos!pupici de 3x

    RăspundețiȘtergere
  4. mie imi plac pisicile negre, iar asta e si ea pe placul meu :)!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ton chat est magnifique.
    Je te prendrai le bout de l'oreille gauche.
    Encore une fois, bon anniversaire.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  6. Te-ai pregatit frumos de Haloween. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Nadji- merci beaucoup, tu es tres gentile, ma chere amie!

    @Miha-la greu, ce mai...;-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.