Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Covrigii mei iubiti

Made by Liana


Intr-o dupa-masa friguroasa de toamna, dupa ce-am terminat serviciul, lihnita de foame, am plecat la cumparaturi.
Stiu! Nu e bine! La cumparaturi trebuie sa mergi satul si sa cumperi doar ce ai pe lista.
N-aveam lista, aveam doar un frigider ca nucul din fata blocului: gol si uscat.

L-am luat pe Tudor de la gradinita si ne-am dus impreuna la cumparaturi. Clar, cu copilul in carucior cheltuielile cresc: mamiii, vreau Barni! mamiiii, vreau Tedy, mamiiiii vreau covrigi!!!

Plus ca asta micu' la 3 ani si 4 luni are si pretentii:
-Mamii, vreau Barni cu crema de lapte, nu cu capsuni, ca-i naspa!
-Mamii, vreau Tedy cu paiu', nu cu sticla, c-o sparg!
-Mamiii, vreau covrigii de Buzau de la Boromir ca din astia mananca si tati!

Din trei lucruri, l-am pus sa renunte la doua, dar pana la urma a renuntat la unul si astfel a picat Tedy, plus ca tocmai bause suc, a fost ziua unui coleg de la gradinita.

Barni a fost hapait in magazin un-doi, astfel ca punga cu covrigi a ajuns intreaga acasa, pentru ca vroiam si eu, d-aia nu s-a putut renunta la doua lucruri. :P

-Uite, mami, am ochelari ca lupu' din Scufita Rosie, ca sa te vad mai bine :


-Uite, mami, Poarta Sarutului, vino sa te pup ( asta micu'e pupacios ca maica-sa...hi,hi):


-Mami, inima mea e mare cat un covrig sau e cat o steluta de mica?


-Mamiii, mi-e foame, toata punga de covrigi e a mea!


Pai, cum, si lui mami, nu-i dai? Si vrei sa planga tati? Trebuie sa imparti covrigii cu cei dragi, trebuie sa-i imparti cu toata lumea!!!

Cu acest articol particip la concursul organizat de Blog Al Initiative, Campania Boromir.
Concursul pe incheie pe 27 nov.a.c., iar pe 30 nov. vor fi desemnati castigatorii celor cinci premii:Premiul 1: HTC Cha Cha, 2: HTC Desire, 3: HTC Wildfire, 4. rama foto E-Boda, 5: rama foto E-Boda.

10 comentarii :

  1. Pupici lui Tudor.E un dragut.
    Weekend placut sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Coco- stai, ca nu mai avem! mergem sa cumparam si te-anuntam, ca sa te primim cum se cuvine...cu un covrig cu sare ;-)

    @Micul-multumim frumos, la fel va dorim :*

    @Veronica-Doamne ajuta! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos articol :D succes draga mea surioara :-* !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anastasia-multumesc frumos :*

    @Pansy-sa fie! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ar fi dupa mine ar castiga clar Tudor!Asta da reclama!Actorul e unul cat se poate de veritabil,frumos de nu mai incape,iar ochii lui m-au dat gata!
    Succes la concurs!
    :))nu trebuie votat nicaieri?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bafta cuscra . Pup ochisorii aia frumosi .

    RăspundețiȘtergere
  7. @Angi-ce pacat ca nu faci parte din juriu, draga mea.Nu, nu trebuie votat nicaieri, cred ca e un juriu care alege cea mai frumoasa poveste, haios articol.Multumim pt. complimente, te pupam de 2x :* :*

    @Dorina- merci, cuscra, sa fie! pupici back :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.