Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 22 aprilie 2010

Tort capuccino Milka Philadelphia

Made by Liana





Daca ar fi sa ma iau dupa proverbul "Afara-i vopsit gardu' si-nauntru-i leopardu'" la fel ar fi si cu tortul meu capuccino, deoarece nu e facut cu ciocolata Milka, ci cu oua de ciocolata ramase de la Pasti si nici cu branza Philadelphia, ci cu branza dulce de-a noastra, proaspata si pufoasa de la tara, de la soacra-mea.
Si atata timp cat soacra-mea ma aprovizioneaza mereu cu branza dulce, nu vad de ce as cumpara Philadelphia...n-am cumparat niciodata si nici nu cred ca voi cumpara.
Sustin produsele romanesti!!! Sunt pro-Romania!!!

Asaaa...sa trec la tort...l-am vazut pe siteul milka.ro, asa se numeste acolo si am pastrat titlul, ca asa e frumos, l-am gasit de-acum un an si mai bine si tot mi-am propus sa-l fac. Uite ca i-a venit randul.

Ingrediente:

150g piscoturi,
125 g unt,
1 tableta de ciocolata Milka,
600 g crema de branza Philadelphia,
300g iaurt,
2 pliculete Jacobs capuccino,
1 pachet gelatina,
75 g zahar,
1 cutie praline I love Milka pt. ornare.




Timp de lucru: 25 de min.

1. Puneti intreaga cantitate de piscoturi intr-o punga si sfaramati-i cu ajutorul unui facalet. Eu am avut o singura punga de piscoturi de 100 g, asa ca am mai adaugat 3 biscuiti cu lapte. Radeti tableta de ciocolata....




eu am ras o oaie de ciocolata si cateva outze, ha, ha, ha...

2. Topiti untul in care adaugati apoi intreaga cantitate de piscoturi si jumatate din cantitatea de ciocolata rasa.
Intre timp, tapetati cu hartie de copt o forma rotunda de tort. Eu am tapetat doar fundul...ups!, nu si peretii, ca ma 'nerveaza ca iese creata crema si nu-mi place...si puneti amestecul de piscoturi...





3. Amestecati crema de branza, iaurtul si pliculetele de Jacobs capuccino. Branza am dat-o la blender impreuna cu iaurtul si a iesit frisca, nu alta, zau!





4. Fierbeti gelatina in 150 ml apa in care ati adaugat putin zahar si adaugati la crema. Am folosit un plic de gelatina de la Dr. Oetker, iar pe plic scrie 100 ml apa, deci am urmat instructiunile de pe plic.

5. Turnati crema obtinuta in forma de tort si lasati la rece timp de 3h...eu, cum tot seara gatesc, am lasat la frigi peste noapte si am papat a doua zi.

6. Inainte de servire ornati cu restul de ciocolata rasa si cu pralinele de ciocolata I love Milka.
Eu am pastrat cutia de plastic din cutia de ciocolata I love Milka si am pus in formele de inimioare crema de ciocolata alba,




ca am vrut sa iasa inimioarele marmorate, sic! apoi am pus si crema de ciocolata neagra si la congelator!




Cu "fierastraul" de taiat torturi am taiat tortul in forma de cruce, apoi fiecare triunghi inca o data si au rezultat 8 felii.

Am pus inimioarele pe fiecare felie si am presarat ciocolata rasa.

Capuccino dublo pregatit ;-)



o felie aromata...



poza finala...






N-am crezut ca va fi atat de bun, dar a fost!

20 de comentarii :

  1. O idee minunata.Un tort frumos si bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare tare bunut tortulica asta, as papa si eu o feliuta...Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos, Lilly! Ideea e de la Milka;-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Super Liana, arata de milioane!!!vreau si eu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci mult, Ina, te servesc cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bestial arata, si sunt sigura ca e si foarte, foarte bun.
    O dupa amiaza placuta iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci, Micule, intr-adevar, a fooost...
    O zi perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata foarte bine. N-am nicio indoiala ce e la fel de bun precum se vede.

    RăspundețiȘtergere
  9. Un gâteau magnifique.
    Je note ta recette.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc, Cristina, asa a fost, bun de tooot!

    RăspundețiȘtergere
  11. voilà une gourmandise pour laquelle il m'est impossible de résister, il est magnifique ce gâteau et j'imagine qu'il doit être un pur délice
    bravo pour la présentation, j'adore
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  12. Une tranche de gateau pour toi, Fimere. Merci beaucoup!
    Bisous

    RăspundețiȘtergere
  13. Super!Arata mai bine ca-n reviste!Si mai buna,ca doar e facuta in casa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Vlady- merci! Nu e din revista, sa stii, e de pe siteul milka.ro.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.