Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 4 februarie 2012

Cotlet de porc cu clatite de cartofi

MADE BY LIANA






O friptura de nerefuzat, parol!
Eu am avut doua bucati micute de cotlet de porc, dar in reteta pe care am gasit-o in revista Click Pofta Buna nr.2/2011, era cu muschi de vitel.
Si cu aceasta reteta am mers la sigur la aniversarea surioarei mele din Elvetia, Kadia, pe 28 ianuarie a.c., cand i-am pragatit o cina surpriza. Din felurile pregatite pentru ea si sotul ei, Kadia a ales sa detaliez prima data reteta de Salam de biscuiti alb cu fructe confiate, iar Vladimir a ales Cotlet de porc cu clatite de cartofi, caruia acum i-a venit randul.
Pofta buna, Vladimir! :-)


Ingrediente:

600g cotlet de porc,
250g ciuperci proaspete,
250g bacon,
4 cartofi,
4 oua,
300 ml supa de legume,
ulei pt. prajit,
o salata verde,
sare,
piper.

Mod de preparare:

Speli cotletul si-l usuci cu prosoape absorbante.Eu am avut doua bucati de cotlet, cam de 300g o bucati, am taiat ambele bucati de-a lungul, astfel incat am obtinut patru felii.

Le bati cu ciocanul de snitele-am pus folie alimentara si pe fata si pe dos, ca sa nu stropesc-



si le condimentezi cu sare si piper.

Intr-o tigaie fara ulei, prajesti baconul -al meu a fost mai mult slanina-


pana cand se face jumeri.



Feliile de carne le prajesti in grasimea baconului,



pe ambele parti,



le scoti si le tii calde.

Speli ciupercile si le tai in sferturi. In grasimea in care s-au prajit bucatile de carne, pui ciupercile la calit.




Dupa cateva minute, adaugi supa si mai lasi 10-15 minute sa fiarba, pana scade lichidul.


Pentru clatitele de cartofi:

Cureti cartofii de coaja, ii speli si-i dai cruzi pe razatoarea mare intr-un castron. Condimentezi cu sare si-i lasi 10 minute, dupa care-i scurgi de zeama lasata.
Cartofii ii condimentezi cu piper,adaugi ouale si amesteci bine. Incingi putin ulei intr-o tigaie si cu o lingura pui clatitele de cartofi.


Le prajesti bine pe ambele parti.




Le servesti impreuna astfel: o clatita de cartofi, o frunza de salata verde, o felie de cotlet incarcata cu ciupercute.




Pentru Vladimir am incarcat cotletul cu mai multe jumeri-dar beneficiarul a fost sotul meu, care a fost la fel de entuziasmat ca Vladimir. ;-)))


Ah, si sa nu uit de minunatul vin de Corcova,un Pinot Noir, rosu sec, produs dupa metoda burgunda, extrem de savuros castigat pe bucatarescu.ro. Multumesc, Bucatarescu!

19 comentarii :

  1. Ce bine arata! Liana, esti incredibila in bucatarie :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Kadia! :* <3 Acum sunt incredibila doar in bucatarie...offff, am imbatranit :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelent arata si ce buna trebuie sa fie.
    Te pup cu drag, duminica faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  4. yammy, yammy!!! pentru ca mi-i drag blogul tau iti ofer un mic premiu. te asteapta sa-l ridici de la mine de pe blog!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa fie deosebita caci arata tare bine...Pupici si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! O reteta ce merita repetata iar si iar ;-) pupici

      Ștergere
  6. Te asteapta la mine un premiu.L-am oferit cu drag tuturor prietenilor mei dragi.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum sa refuz o asa bunaciune?
    O seara frumoasa si pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, un preparat interesant, facil si aspectuos

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.