Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 28 februarie 2011

Pui cu nuci

Made by Liana







Revista Femeia de azi a avut un mic supliment: Puiul pe gustul tuturor-Retete uluitoare si usoare.
Imediat am pus ochii pe reteta asta cu nuci, asa ca am executat-o. Plus ca aveam si vin Corcova alb sec, primit de la bucatarescu.ro prin decembrie.

Ingrediente:

4 copanele si 4 pulpe superioare,
2 cepe,
3 catei de usturoi,
1 morcov,
1/2 ardei capia rosu,
1/2 ardei gras verde,
50 g mieji de nuca intregi,
1 cana cu vin alb sec,
50g unt,
500ml lapte,
100g smantana,
2 linguri cu faina,
2 frunze de dafin,
patrunjel verde,
4 linguri cu ulei,
sare,
piper.

1. Incinge uleiul intr-o craticioara si caleste ceapa(eu am pus doar una) si usturoiul tocate marunt, iar ardeiul taiat cubulete.



2. Adauga pulpele de pui-sarate si piperate dupa gust-



pune apa si cana cu vin



si lasa la fiert.



3. Intre timp, topeste untul intr-o tigaie,



adauga faina, laptele si amesteca mereu. La final, adauga smantana.



Sa nu credeti ca mi-a iesit perfect, dar l-am trecut prin sita si l-am condimentat cu vegeta si ierburi aromate, exact pe gustul meu.

4. Toarna sosul peste carne, pune frunzele de dafin si miejii de nuca



si da la cuptor pana se rumenesc suficient pulpele.

5. Serveste calda, cu patrunjel verde deasupra si mamaliguta.

Am facut un trandafir dintr-un castravete murat, daca v-ati intrebat ce-i cu caracatita aia pe mamaliga ;-))))



Buuun de tot, ne-am lins pe degete!

16 comentarii :

  1. felicitari,sigur e bun,iar ornamentul e super,o sa-l folosesc cand am musafiri-seamana putin cu un ananas cu frunze

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta reteta,,,dar delicioasa,,,si arata tare bine,,,,,cand vii sa spargi usa,sa aduci musai si platoul cu tine,,,pupp cu mare,dragggg!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooooooooooo, ce bine arata o reteta de superba, bravo...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ina-uite ca nu mi-a trecut prin cap ananasul...hi,hi...eu am folosit o ascutitoare de morcovi, altfel nu mi-ar fi iesit asa castravetele...

    @Mirela-chiar sper sa ne intalnim...o sa fie batalie pe platourile noastre! pup cu acelasi drag!!!

    @Miodrag- n-am eu maiestria ta de sculptor, dar mi-a placut cum a iesit castravetele...si puiul cu nuci, evident ;-) hvala puno

    RăspundețiȘtergere
  5. Tocmai ce-am mancat pulpele mele,dar nu-i bai ca iau una de la tine.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lia-daa? atunci vin si eu la tine sa-ti mananc o pulpa ;-)))

    RăspundețiȘtergere
  7. va cred ca va-ti lins pe degete,la cum arata si eu as fi facut acelasi lucru,bravo,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata super, super bine!
    Daca o sa incerc nu fac cu mamaliga ci cu orez! Sper sa iasa buuunnaa!!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Gabriela- crede-ma ca vinul face minuni: zici ca era sunca, atat de frageda era carnea si sosul cu nuci i-a dat un gust special ;-)puup

    @Juci-eu am urmat recomandarea revistei si am facut cu mamaliguta, nu am regretat! pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. martisorul e aproape si aduce o provocare din Dulcea Romanie :) Va astept cu drag veniti alaturi de noi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesant reteta cu nuci. Cat despre "caracatita"... e reusita si da eleganta farfuriei. Imi place. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Fetelor,va doresc primavara in suflet,Iubire si muuuulte martisoare!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. o primavara superba si multe martisoare pentru un an foarte bun

    RăspundețiȘtergere
  14. Am auzit ca aceasta combinatie e tare buna! Sper sa o incerc si eu cat de curand!
    La multi ani scumpa mea de 1 Martie si o primavara cat mai frumoasa cu multe, multe flori si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  15. Interesanta combinatie!Oare baietilor mei le-ar place?
    Prezentarea e super cu trandafirul de castravete!
    O primavara surazatoare iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Carmen-multumim mult pt.invitatie!

    @Sara-merci mult pt.aprecieri, credeam ca o sa para urat "trandafirul"...puuup

    @Judy-la fel iti dorim, draga noastra! :*

    @Ina-merci mult de tot, esti o draguta! :*

    @iULIA- chiar e super combinatia, merita sa o incerci! Multumesc de urari si tie iti doresc la fel, pupici

    @Angi-multumesc la fel! Baietilor mei le-a placut...incearca si tu ;-)puuup

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.