Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 27 ianuarie 2010

Clatite Bradutz

MADE BY LIANA




Iarna nu a trecut, doar Craciunul prea repede, brazii goi zac pe langa tomberoanele de gunoi si m-a cuprins nostalgia...Sper sa mai ninga. In amintirea brazilor inzapeziti, am incropit niste clatite sub forma de brad.

In plus fata de reteta clatitelor clasice am adaugat in compozitie un mar mic(pe care l-am dat la blender) si scortisoara.




Le-am umplut cu dulceata de visine, apoi am impaturit clatitele sub forma de triunghiuri si le-am asezat unele peste altele cu varful in sus.




Am presarat din belsug zahar pudra vanilat, nuca de cocos verde si visine din dulceata.




Ne-am urcat pe crengi sa luam visinele, ha, ha, ha!


2 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.