Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 10 octombrie 2010

Paine cu oua fierte si carnati

Made by Liana









Un "Aperitiv cald cu carnati" mi-a atras privirile de indata ce-am deschis revista Click pentru femei. Citind ingredientele si modul de preparare mi-am zis ca asta e paine, de ce i-o fi zicand aperitiv cald?
Dupa ce s-a copt si racit si am muscat din ea, mi-am dat seama ca asa paine faina n-am mancat niciodata!

Portii: 8
Pregatire: 50'
Coacere: 40'
Dificultate: mica.


Ingrediente:

300g faina,
3 galbenusuri,
25 g drojdie,
1 lingurita de zahar,
1 lingura de sare,
300 ml lapte,
2 oua fierte,
o ruda de carnati,
100g kaizer,
1/2 ardei kapia rosu.




Mod de preparare:

1. Se pune drojdia intr-o cana, se adauga zaharul, doua linguri de faina, trei linguri de lapte caldut, se amesteca si se lasa sa creasca 30 de minute.




Se amesteca laptele ramas cu untul topit si se adauga galbenusurile batute.

2. Intr-un bol se cerne faina impreuna cu sarea. Se adauga treptat amestecul de galbenus si se bate bine ca sa nu se faca cocoloase.



3. Se unge o forma de yena cu unt. Se aseaza pe fund folie de aluminiu si se unge cu unt. Se aseaza oua si carnati felii, kaizerul si ardeiul rosu.



4. Se toarna aluatul



peste oua, carnati si kaizer si se lasa sa creasca 10 minute la loc cald. Se introduce la cuptor, la foc potrivit, pentru 40 de minute.

Si a crescut painea mea, mare si frumoasa de am zis ca o sa sparga usa d la aragaz... ;-)



Se rastoarna pe un platou si se serveste.

Era calduta cand am taiat-o...



si soarele la apus...



Minunata a fost, pufoasa si gustoasa cu un gust incredibil de apetisant de la carnati si kaizer si oua si ardei rosu...mmmmm

11 comentarii :

  1. vai da cum arata pita aperitiv,exact pe gustul meu,felicitari,we fain va doresc,va pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. mmm,o felie pentru micul dejun ar fi atit de binevenita!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. uau!arata foarte bine si cred ca a fost si tare gustoasa!o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm, delicioasa! Cum ma faci tu pe mine sa vin pana in Timisoara sa-mi faci o paine din asta, un sandwich, o prajiturica... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. très original ce pain en plus il m'a l'air bien délicieux, tu me gardes une part
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa ceva... asta-i painea-minune
    din Ţara Aperitivelor Calde,
    nici nu vreau sa-mi imaginez prea indelete
    mirosul si aromele!

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc frumos, dragele mele, pt.comentarii si aprecieri, am fost cam ocupata zilele astea...sorry.

    RăspundețiȘtergere
  8. arata delicios si sunt convinsa ca asa si e! o paine cu ingrediente savuroase, chiar ca face un aperitiv pe cinste!

    RăspundețiȘtergere
  9. ma luat foamea arata foarte bine ,felicitari............

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.