Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Tort de ciocolata cu stelute

Made by Liana



In penultima saptamana din decembrie am facut acest tort pentru stomatologul meu, un fost coleg de liceu.
Liviu e nascut chiar de Craciun, pe 25 decembrie si ma tot gandeam cum sa-i decorez tortul.Am vrut ceva mai sobru, elegant si de bun gust...Pana la urma m-am gandit la un foc de artificii...s-a intamplat o minune, un miracol, pe 25 decembrie, nu-i asa?
Dar cum eu am avut doar plastelina de ciocolata alba si neagra, m-am rezumat doar la atat.

Blatul e facut cu cacao neagra, exact ca la Noapte de noiembrie, dar in cantitati duble, deoarece am facut doua.
Am facut o crema ganache cu ciocolata neagra si o crema ganache cu ciocolata cu lapte, deoarece Liviu e ciocoholic, la fel ca mine.
Glazura e la fel ca la Coffe cake's.


Am facut stelute din plastelina de ciocolata alba si neagra si le-am pus la intarit in frigider...


Pe urma am facut niste cozi de comete stelutelor, jumatati de cerc, pe care le-am pus sa se intareasca pe o stilca in frigider...aici le-am pus deja pe tort, in spatele stelutelor...


Am avut niste betisoare de ciocolata After Eights, numai bune pt. a ilustra explozia de artificii...


Si l-am rugat pe Liviu sa-mi trimita o poza cu o felie din ciocolatosul tort.Iat-o:

el a servit tortul cu frisca...


Platoul de carton e de la Artpapel.

10 comentarii :

  1. Fain tort.Liviu trebuie sa fi fost foarte multumit.
    Pupic lui Tudor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost! L-am surpins placut cu decorul, nu se astepta...si nici la panglica nu se gandea...:-) Pupici multi si de la noi pt. tine :* :*

      Ștergere
  2. Delicios tort! La multi ani sarbatoritului!

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicios !! Feliuta aia e asa virtual pentru mine,nu? Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciocolatos tare tortul.Da-mi place de nu mai pot,eu sunt mare fan ciocolata.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa l-a vrut Liviu, de ciocolata...avea el o prajitura favorita la o cofetarie de la noi din oras, dar n-am ajuns sa o mananc, nici sa o vad, asa ca...mi-am dat cu presupusul :P A zis ca i-a placut, dar n-a fost ca aia...clar!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.