Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 1 decembrie 2010

Salata "Floarea-soarelui"

Made by Liana








Salata aceasta e veche de cand internetul.
Eu n-am facut-o niciodata pana acum, am tot admirat-o pe alte siteuri/bloguri. Dar, de cand ne-a provocat Alison la retete cu peste si fructe de mare in Dulcea Romanie, am zis ca e cazul sa o fac, plus ca aveam de toate.
Pana pe 20 decembrie a.c. oricine se poate inscrie la aceasta provocare,initiata de Mihaela, trimitand un email la simonahaliga@yahoo.com cu o poza si linkul retetei postata pe blogul vostru. Nu uitati ca trebuie sa contina peste sau fructe de mare. Care e misiunea voastra?
Peste si fructe de mare!
La treaba ;-)


Ingrediente:

o conserva de ton,
6 cartofi,
o conserva de porumb,
o cutie de chipsuri,
25g masline negre,
maioneza,
sare,
piper.

Preparare:

Cartofii se spala, se curata, iar se spala si se pun intregi la fiert in apa cu sare.

Tonul se lasa la scurs, la fel si porumbul dupa ce-l clatim in mai multe ape.


Maslinele le decojim si le taiem marunt.

Dupa ce au fiert cartofii si s-au racit, ii taiem cubulete, ii amestecam cu ton si maioneza.

Pe o farfurie alba-simbolizand ziua-montam salata ca pe un cerc plin generos, presaram porumb,apoi masline in mijloc.
Aranjam frumos chipsurile in forma de petale, cu curbura in jos.
Chipsurile sunt nemtesti si le-am gasit intr-un magazin cu doar 6 lei.



Din pacate au fost doar cu boia, simple n-am gasit, de aceea "petalele" sunt cam rosiatice...



Aceasta-i salata Floarea-Soarelui deschisa.




Pentru cea inchisa, pe o alta farfurie-de culoare bordo, simbolizand apusul-aranjam la fel salata, presaram porumb, apoi pe marginile cercului patrunjel verde-bine ar fi fost proaspat, dar am avut doar uscat.



Chipsurile le asezam de data aceasta cu curbura in sus, simbolizand petalele inchise.



Am decorat si eu cum am stiut cu cateva frunze de la o planta prea bogata care-mi atarna deja pe parchet si am avut norocul sa gasesc o buburuza de lemn la o florarie.




Salata cu efect garantat si spor la mancat! ;-)

21 de comentarii :

  1. Foarte bine arata,m-am tot uitat si eu la ele,dar nu le-a venit inca randul,,,,,pupici si o zi cu zapada,ca la noi a ninnnnssss!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. liana,multumesc de participare si ce sa zic ,sunt f. incintata de salata ta,eu o vad in premiera,arata minunat iar decorul si aranjamentele sunt perfecte!felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  3. O idee de efect.. felicitari. Arata bine cu petalele acelea. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mirela-merci!iuhuuu, vin la tine, ca-s moarta dupa zapada!!! la noi a plouat intruna...;-((

    @Alison- daca trebuie, cu placere! ma bucur ca ti-a placut, pupici

    @Sara-merci frumos! "petalele" s-au mancat primele ;-))

    @Surac-hvala puno, maestre!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciao cara!! Prepari sempre delle cose fantastiche e originali! Complimenti!! Un bacione.

    RăspundețiȘtergere
  6. tare aratoasa mai e salata asta ! bravo!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Manuela-grazie, sei dolce e cara come sempre, bacione

    @Nela-multumesc!pup back

    @Pansy- s-o mananci cu ochii, nu alta. sau sa o pui in vaza? ;-)))

    RăspundețiȘtergere
  8. minunata si pofticioasa salata!arata foarte bine!pupik!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu sunt mai veche decat internetul dar de salata asta n-am auzit! :D Dar la prima masa mai cu dichis am sa-mi dau pe spate musafirii cu ea, deci saru'mana! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. n-am incercat nici eu inca reteta...buburuza imi place tare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos ai ornat! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Gabriela- chiar ca iti deschide pofta, pupik

    @Arcadia- na, ca sa vezi, nici macar nu esti prima...astept "dovezi"! :*

    @Geta- merita sa o incerci ;-)

    @Miha- m-am straduit ;-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Complimenti...è un'idea che prendero' in prestito ....bravissima!!
    Ciao
    Enza

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari arata suuuper grozav iar prezentarea este de revista !

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoasa si salatica ta. Am sa incerc si eu varianta asta. O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  16. @La-Chef-A- multumesc! si varianta ta cu icre mi-a placut ;-)

    RăspundețiȘtergere
  17. http://retete-ina.blogspot.com/22 octombrie 2012 la 14:35

    f frumos,felicitari

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.