Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Tarta cu dulceata de visine si nuca

Made by Liana








O tarta minunata de post din revista Femeia de azi/Retete de post.

Aceasta reteta a fost aleasa castigatoare in cadrul concursului Secretul prajiturilor cu Unirea.
Margarina Unirea. Astfel incat a aparut in cartea 100 de secrete dulci cu Unirea in 2011.



Aici puteti vedea cum a preparat experta Unirea aceasta tarta dupa reteta mea. ;-)

Ingrediente:

1 borcan cu dulceata de visine,
100g miere,
200g faina,
125g margarina,
50g zahar pudra,
200g nuci,
1 lingura cu cacao,
1 varf de praf de nucsoara,
sare.



Mod de preparare:

Se freaca mierea cu zaharul si cu margarina moale.



Adauga nucile macinate-100g si faina proaspat cernuta si amestecata cu praful de cacao si nucsoara.



Framanta toate aceste ingrediente. Acopera aluatul



si lasa-l sa se odihneasca aproximativ o ora. Eu l-am pus la frigider.

Intinde din trei sferturi de aluat o foaie si aseaz-o intr-o forma de tarta neunsa.



presara nuca macinata-100g



apoi rastoarna dulceata de visine-mi-au trebuit aproape doua borcane.



Intinde si aluatul ramas si taie-l fasii late de 1 cm, pe care asaza-le deasupra tartei.
Ei, pe mine m-a lovit imaginatia si am zis sa fac tot visine...cate doua si cu frunzulita...nu au iesit prea grozave, ca nu le-am taiat dupa sablon, ci direct cu un cutitas...



Coace la foc potrivit, 40-45 de minute.

Cea mai savuroasa tarta de post pe care am preparat-o...si mancat-o ;-)



Merge de minune cu un ceai de fructe.

Si pentru ca mi-a mai ramas putin aluat, am facut niste bascute umplute tot cu dulceata de visine.















14 comentarii :

  1. Super arata,,,,cred ca este o bunatate,,,,mmmmm,,,ca vin la tine la o portie,,,te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine arata! la asa ingrediente, cred si eu ca-i super;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar si de post, sunt sigura ca tarta ta a fost delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte decorativa tarta,mi-ar place sa o am pe masa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pofta imi faci cu tarta asta, mai ales cu visine, vrei sa ma faci, sa vin pana la Timisoara.Zdravo...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mirela-hai o data, de cand te astept ;-))

    @Gaby_d- si noua ne-a placut mult.

    @Alice Georgiana- o sa vad despre ce e vorba, merci

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alison- vin la tine cu ea :-)

    @Surac- unii vin, altii pleaca...te astept, Miodrag, mai fac una :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu ma omor cu tartele,dar cred ca este gustoasa,arata foarte bine.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Beatrice-daa, a fost, merci. pupam fetele ;-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu ador tartele!!! cu siguranta e delicioasa tarta asta! te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. E delicioasa si e de post, fara lapte si oua ;-)

    RăspundețiȘtergere
  12. wwwooowww, ce delicatesa reusita, ma uit la poza si imi ploua in gura de pofta, trebuie neaparat incercata :D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.