Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 3 august 2010

Ciorba de dovlecei cu iaurt

Made by Liana








Nu am facut pana acum ciorba de dovlecei...dar daca am cumparat, am zis sa fac si o ciorba. Si n-am regretat...toti am mancat si ne-a placut foarte mult.
E perfecta pt. o zi fierbinte de vara.
Reteta am gasit-o in rev. Libertatea Retete.

Portii:4
Preparare: 30 min.

Ingrediente:

500g dovlecei,
un morcov,
o felie de telina,
un pastarnac,
un ardei gras,
3 cepe verzi,
ulei de masline,
375ml iaurt,
o legatura de marar proaspat,
sare,
piper.



Mod de preparare:

1. Legumele se spala foarte bine.
Ceapa se toaca marunt.
Morcovul si telina- eu n-am avut telina... se dau pe ochiurile mari ale razatoarei.
Ardeiul se taie in felii lungi, groase de 4-5 mm.
Pe mine m-a ajutat robotul si de data asta...



2. Toate acestea se pun la calit in tigaia wok, in ulei de masline extravirgin...



Dupa ce se rumensc putin (4-5 min.), se sting cu apa fierbinte si se mai lasa la fiert 10-12 min.

3. Dovlcelul se taie in bucati medii- eu l-am taiat felii, iar apoi felia in patru in forma de cruce,



si se adauga in ciorba.

Dupa alte 10 minute de fiert, se adauga iaurtul-am pus o cutie mare de 375g- se sareaza si se pipereaza dupa gust-se presara mararul tocat fin si se mai lasa 4-5 minute la foc foarte mic, timp in care se amesteca des.




4. Se ia de pe foc si se lasa la racit.


Se serveste atat calda, cat si rece.

7 comentarii :

  1. Me encantaría comerla pero caliente
    Hoy hace fro y esta nevando
    besos

    RăspundețiȘtergere
  2. Angelica- si, caliente para ti ;-)besos

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciao cara!! Ma che bella zuppa!! Ricca di verdure e molto originale!! Sei bravissima!! Bacioni.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna si racoritoare pe canicula asta. Pupik.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Manuela- grazie mille!baci

    @Sara- chiar asa ;-)pupik

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa vedem ce mai fac fetele,asta e ciorba perfecta pentru mine, buna pentru caldurile astea.Pozdravljam kuvaricu.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Surac- o portie cu drag si pentru tine. Hvala ti!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.