Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 28 ianuarie 2010

Salata asortata de ardei

MADE BY LIANA




Aceasta este o reteta propusa de Kotanyi pe siteul ardei-iute.ro si incercata de mine. Imi plac tare mult ardeii, nu ratez nicio zi fara sa nu mananc unul ;-)

Ingrediente:
* 1 ardei rosu taiat felii,
* 1 ardei verde taiat felii,
* 1 ardei galben taiat felii,
* 1/2 ridiche taiata cubulete,
* 1 ceapa taiata rondele,
* patrunjel Kotanyi,
* hrean pentru decorare.

Sosul:

2 linguri ulei,
1-2 linguri de iaurt fara grasimi,
1 lingura boia Kotanyi,
1/2 lingurita drojdie uscata,
1 catel de usturoi,
plante aromatice - busuioc, maghiran, rozmarin, salvie,
piper,
sare de mare din rasnita Kotanyi,
putina apa.


Pregătire:

Prima data am ales ardeii: unul rosu, galben, portocaliu si verde, dar am folosit doar cate o jumatate din fiecare.

I-am taiat fasii...


apoi am taiat ceapa si ridichea rondele...



am preparat sosul si am taiat rondele si usturoiul



l-am aromatizat cu ierburi...



si l-am turnat peste ardei, ceapa si ridiche




Am facut-o zile la rand...e foarte buna!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.