Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 29 aprilie 2010

Bulete de cascaval cu carnat

Made by Liana



Aveam vreo doua roti mai micute de cascaval prin frigider si mi-am zis sa fac si eu niste bulete.
Am tot cautat pe net si prin reviste si pana la urma am combinat vreo 3 retete, cum fac de obicei. Nici ca ei, nici ca mine, ca badea Vasile :-))))))))))asa era un banc...da'nu-l mai stiu...ba, uite, ca mint, de la mine am pus carnatul, ca am dat peste niste bulete cu masline, da'eu n-aveam si mi-a venit mie ideea extraordinara de a baga cate o feliuta de carnat in buleta...
Las'ca mai bine zic cum le-am facut.

Ingrediente:

100g telemea de vaca,
200 g cascaval,
3-4 lg faina,
3 oua,
carnat afumat,
sare
piper.

Se rade telemeaua si cascavalul pe razatoarea mica (e de preferat ca atat telemeaua, cat si cascavalul sa fie tari), se adauga ouale, faina si condimentele.




se amesteca bine pana cand rezulta o compozitie destul de vascoasa...





Se taie felii carnatul.
Se ia din aluat cu o lingurita, se pune o felie de carnat





si se acopera tot cu aluat, apoi se tavalesc prin faina si se da o forma rotunda, de bulgarasi.





E bine sa formati toate bulete inainte ca sa le prajiti in ulei. Din aceste cantitati ies aprox. 25 buc.

Se prajesc in ulei fierbinte si se lasa la scurs pe un servetel de hartie.



Gata de mancat!



Cu aceasta reteta am aparut in rev. Click Pofta Buna/decembrie 2009 si am castigat un premiu in bani ;-)





Pofta buna!

16 comentarii :

  1. Wow!...n-am cuvinte... ...mai bine intind mina si iau una...(doua!!!)din farfurie!!!
    Va multumesc de vizita si nu e musai sa luati premiul daca il mai aveti.Azi fiind zi de premii poate vreti sa le luati pe urmatoarele(daca nu le aveti deja!).Va doresc o zi frumoasa!xxx

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru reteta,felicitari pentru premiu!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faina ideea..si e si mai satios decat un bulete obisnuit. Fain, imi place. Felicitari si pt publicare si premiu

    RăspundețiȘtergere
  4. wow ma sono una meraviglia!!! mmmmmmmmmmmmm.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac buletele cu cascaval, daca mai au si carnat, salam, sunt perfecte!
    Felicitari pentru premiu, il meriti!

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen- multumesc! cu drag te servesc.
    Generozitatea ta ne-a sensibilizat si ne-ai facut ziua nespus de calda si frumoasa.
    Multumim frumos!
    O zi perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ina- merci mult!
    Satios a fost si colesterolu'...hi, hi, hi:-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce fain arata buletele astea.Îmi place ideea cu "ceva" în mijloc.Asa simple am facut si eu.O sa-ti fur reteta :)
    Merci.

    RăspundețiȘtergere
  9. Maya-multumesc! Daca-ti place, poti sa o furi linistita.

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari pentru reteta, pentru premiu si pentru aparitia in revista.

    RăspundețiȘtergere
  11. Esti un adevarat talent Liana.Imi place tare mult reteta ta de bulete de cascaval cu carnat pentru faptul ca este accesibila, se pregateste rapid si pe deasupra este si gustoasa si aspectuoasa. Felicitari pentru premiul castigat il meriti din plin si nu numai... Te imbratisez cu drag. Pupici o mie.

    RăspundețiȘtergere
  12. Merci, Moni! Mie imi pare rau si nu-mi pare, ca am dat poezia pe bucatarie...te imbratisez/ pup

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.