Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 1 mai 2010

Frigarui de pui cu lamaie

Made by Liana





Frigarui in noua tigaie grill...in super tigaia Thomas Rosenthal de la Real.
Tigaia...ah, tigaia a fost un cadou din partea ajutorului de bucatar cand am implinit in ianuarie a.c. 15 ani de cand suntem impreuna!!! Super tigaie, super calitate, sunt foarte incantata de ea!
Pai da, ce putea sa-mi ofere altceva, din moment ce ma vrea toata ziua "pe masa din bucatarie"...hi,hi,hi!!!

Mai zice el un banc misogin: "De ce nu iese femeia din bucatarie?"
Cum, nu stiti?
"Are lantul prea scurt".
Sau "De ce iese femeia din bucatarie si-si cicaleste sotul?"
"Are lantul prea lung'. ha...si mai era unu, tot misogin, o sa ziceti ca tin cu ursu', da'ma consider o tipa deschisa la minte si rad cu pofta-ma gandesc ca bancurile astea au fost inventate de un frustrat-loser- pierde-vara, asa ca...de ce sa nu le scriu sau sa rad?
Gata, ultimul:"Ce se intampla cand iese femeia din bucatarie?"
"Isi largeste orizontul de cunoastere..." ha,ha...
Si-acum trecem la reteta...



Ingrediente:

un piept de pui,
o lamaie,
o ceapa,
ardei gras rosu,
vegeta,
boia dulce,
bete pt.frigarui.






Pieptul de pui se taie bucati, se stropeste cu zeama de lamaie se presara vegeta si boia dulce.

Betele de frigarui se pun in apa rece si se lasa 15 min.

Ceapa, ardeiul si lamaia se taie in bucati mici bune de tras in teapa ;-))))Si am pus asa: carne, lamaie, ardei, ceapa, carne, lamaie...important e sa fie carnea de pui langa lamaie pentru aroma si gustul minunat.


Se pun frigaruile in tigaie, se intorc pe toate partile si gata.




Le-am servit pe un pat de orez fiert, doar sarat si piperat si cu cativa stropi de ulei de masline, am ornat cu lamaie si patrunjel si gata.




In poza de prezentare a ingredientelor apar niste masline verzi umplute cu gogosar, pe care initial am vrut sa le pun in varful tepuselor...da'le-am pus in frigider dupa ce-am facut poza, pana au sfarait frigaruile, pana le-am invartit pe-acolo, pana am facut aranjamentul, decorul...asa ca ...am uitat de ele...imbatraneeesc...




Sunt foarte bune la picnic,acum de 1 Mai, dupa o partida de badminton sau tenis de camp ;-)...si merg cu o bere receee...wau, mama, ca unse! ;-)

5 comentarii :

  1. Cute post :) I love outdoor grilling season! and what a lovely recipe. I prefer skewers with chicken also.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bune bancuri, da' frigaruile m-au lasat gura casca... m-ai ales ca in seara asta am mancat mai usurel :D:P
    Foarte bine arata..

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci, Olgutza! Si pe noi ne-a cam lasat flamanzi frigaruile astea...au fost asa putineee...

    RăspundețiȘtergere
  4. me enamore de esta receta y de las hermosas fotografias explicando los pasos de preparacion. Gracias

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.