Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 8 decembrie 2010

Spata de porc cu bacon impletit











Baconul impletit mi-a facut cu ochiul de pe multe siteuri/bloguri, l-am vazut si in revista Numai pentru tine, dar acum mi l-a reamintit Alfinuta.
As fi vrut sa-l fac cu ceafa de porc, dar...long story...poate chiar de Craciun, ca friptura asta a fost preambulul ;-)
Oricum, arata spectaculos si poate fi friptura de Craciun de pe mesele dvs. ;-) Incercati!

Ingrediente:

1 kg spata de porc,
400 g bacon feliat.

Pentru marinata:
1 lg mustar Dijon,
3 lg sos de soia,
1 lg boia dulce,
1 lg pasta de hrean,
2lg vin alb,
sare,
piper.

Mod de preparare:

Toate ingredientele de la marinata se pun intr-un vas, se amesteca si se adauga sare si piper dupa gust.



Carnea se spala, se sterge si se portioneaza in patru bucati. Se pensuleaza cu marinata fiecare bucata si se lasa peste noapte in frigider.

Baconul gata feliat se impleteste din 6 bucati,




se aseaza o bucata de carne




si se inveleste cu grija. Am gasit la oferta in Auchan, trei cutii cu 10 ron/600g.


Se pune in tava cu baconul spre exterior.



Cand s-a rumenit baconul, se intoarce cu grija si pe partea cealalta 10 minute.Mai greu...off, data viitoare le pun in folie de aluminiu ca sa nu mi se mai desfaca impletitura!

Cartofii se curata, se spala si se taie rondele. Se pun in tava in care s-a copt carnea si se adauga condimente (sare, boia dulce, busuioc s.a).

Mod de servire



Se serveste cu un pahar de vin rosu si cu cartofi taiati rondele, asezati in forma rotunda pe o farfurie, peste care se aseaza spata de porc cu bacon.
Am desfacut si borcanul de Castraveti cu ardei iuti si au fost...incredibili de buni! Nu foarte iuti, cum am crezut, ci aproape iuti ;-)



Apropo, cele doua "sticlute de vin" sunt de fapt...lumanari!!

21 de comentarii :

  1. Foarte bine si apetisant arata,,,,,pupici si o zi frumoasa!!bafta la concurs!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Liana,vreau sa te votez,dar nu gasesc unde este casuta de vot.Da-mi indicatii te rog.Pup.(mi-a plouat... de la papa bun)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu cum mi-a scapat, blogspotul asta imi face mari figuri, nu-mi actualizeaza blogrollul decit cind ii vine lui. Arata tare bine, cu adevarat baconul da savoare oricarui tip de carne! Iar luminarile arata atit de veridic a sticle!

    Offtopic, imi tresalta ecranul la blogul tau deschis, asa e si la altii oare sau e doar din cauza mea?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Love2cook- thk!

    @Mirela- merci frumos,da'n-am bafta daca nu ma votezi...:((

    @Alison- daa,si ascultam colinde toata ziua ;-)

    @Beatrice- sunt 5 stelute galbene sub titlul preparatului, apasa pe a 5*.Merci, puuup

    @Sara- merci frumos, pup

    RăspundețiȘtergere
  5. @Nati draga-o sa mai incerc si cu ceafa de porc baconul asta impletit, dar le impachetez in folie, ca sa se prinda mai bine. Matusa-mea a scos sticlele si a vrut sa le desfaca, sa-mi toarne un pahar, ca mie imi place vinul. Atunci a vazut ca-s lumanari si mi le-a daruit ;-))Si da, tresalta imaginea ca asa e modelul asta de iarna cu fulgi si beculete...puuup

    RăspundețiȘtergere
  6. arata foarte bine, votat si succes la concurs

    RăspundețiȘtergere
  7. Ciao cara!! Una bellissima e golosissima ricetta!! E complimenti per il blog natalizio!!Un bacione.

    RăspundețiȘtergere
  8. In sfarsit am reusit sa votez.Te pup si mult succes si-ti multumesc si eu,prietenii stiu de ce!

    RăspundețiȘtergere
  9. asta da bunatate!si lumanarile imi plac mult!:D

    RăspundețiȘtergere
  10. E super acest fel de mancare!Sigur e tare gustoasa,iar de aratoasa nu mai spun!
    te votez si eu:).

    RăspundețiȘtergere
  11. @Naty- multumesc frumos!

    @Manuela- grazie, cara, ciao!

    @Beatrice- si eu iti multumesc, esti o draguta!!pup

    @Diamond- merci, si mie-mi plac tare mult ;-)

    @Angi- merci mult, esti o dulce!! puup

    RăspundețiȘtergere
  12. Arata fenomenal de gustos!
    Vedeti un pic aveti probleme cu blogul si la mine sare de abia scriu!

    RăspundețiȘtergere
  13. superb, vin la tine la o portie, dar i-mi dai si un pahar de Don Melchor ca tare bine mai merge la carne :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Liana, dupa cumvad eu la voi e deja Craciun, super reteta, bravo. Zdravo...

    RăspundețiȘtergere
  15. No tu Liano,cum ne faci pofta:)))arata foarte apetisant,tu ma pui la treaba,sambata incerc si eu!te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Juci-multumesc frumnos! Gata, am rezolvat si cu saritul, am scos "ninsoarea" care ne impiedica vizibilitatea ;-)


    @Anastasia-gata, vino, un Don Melchor e doar pt.tine!! ;-) puuup

    @Surac- daa, ne pregatim de Sfanta Sarbatoare a Nasterii Domnului! Jiveli!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Gabrielo-tu numa' fa! sper ca ai vin mai bun decat mine, ca altfel nu merge ;-)puuup

    RăspundețiȘtergere
  18. Preparatul arata minunat si sigur este un deliciu prin combinarea ingredientelor,

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.