Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Betisoare de nuca

MADE BY LIANA





E prajitura adolescentei mele. Nu stiu de unde o am, de la cine, dar am scris-o in caietul meu de prajituri. Acasa la noi, o facea sora mea. Acasa la mine, o fac eu, of course:-)

Ingrediente: 250 g nuca macinata, 250 g zahar praf, 1 lg otet, 1 ou.

Pt. bezea: 1 albus batut spuma cu 4 lg de zahar praf si o lg de otet (eu am folosit otet de mere si am avut vreo 5 albusuri asa ca le-am batut pe toate cu mult zahar).



Toate ingredientele pt coca


se framanta f.bine.



Se da 30 min. la rece.
Pe "posteriorul" unei tavi, ca doar n-o sa scriu "fundul":-))) se intinde hartie de copt, iar ca sa nu se dsprinda, am uns tava cu putina margarina, apoi am pus hartia.
Am intins compozitia de nuca cu mana si am nivelat-o cu un cutit din silicon. Am taiat sub forma de betisoare.




Inainte de a le baga la cuptor, am ornat betisoarele cu bezeaua




pe care am pus-o intr-o punga si i-am taiat un colt. Am ornat in forma de zig-zag.


Am dat cuptorul la foc mic si am lasat usa cuptorului intredeschisa.
Intr-o ora si jumatate au fost gata!



Pfuuu, e atat de buna ca nu stii cand se termina! As manca si trei tavi, nu doar una...


Pofta buna!

2 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.