Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 16 ianuarie 2011

Rulada de porc cu alune si fistic

MADE BY LIANA







O "specialitate exotica" dupa o reteta din revista Libertatea Retete nr.11/2010.

Ingrediente:

2 kg pulpa de porc,
200g cascaval ras,
200g kaizer,
6 catei de usturoi,
2 linguri de smantana,
4 oua,
4 felii de paine uscata inmuiata in apa,
sare,
ardei gras rosu/verde,
4 linguri de ulei,
piper,
50g alune,
50g fistic,
200 ml bere,
1 lingura de miere,
ardei rosu si castraveti murati pentru decor.

Mod de preparare;

1. Carnea se curata, se spala si se transeaza pe lung, astfel incat sa se poata rula. Se bate uniform ca pentru snitel.

2. Din cascavalul ras, usturoi, smantana, painea inmuiata, oua, sare si piper dupa gust,



se prepara umplutura. Se amesteca bine toate ingredientele, pana se obtine o pasta omogena. Daca este prea moale, se mai poate adauga o lingura de pesmet. Eu n-am mai adaugat...

3. Se intinde umplutura uniform peste foaia de carne. Pe mijlocul foii, pe lung, se asaza bastonase de kaizer si ardei rosu/verde.



Se ruleaza si se leaga din loc in loc, daca e cazul. Eu am pus-o in folie de aluminiu...de fapt, mi-au iesit doua rulade.



In tava mai apare si alte doua bucati infoliate, e tot friptura de porc invelita in bacon, ca aici.

4. Intr-o tigaie se pun la incins 2 linguri de ulei. Se pune rulada in tigaie, cate un minut pe fiecare parte, la foc iute, ca sa se rumeneasca. Eu am sarit peste operatiunea asta...Am lasat o ora la cuptor, pe urma am dat folia jos si am
tavalit rulada prin alune si fistic pisate.




Am adaugat mierea in bere,




am amestecat bine si am turnat in tava cu rulada.
Am mai lasat jumatate de ora si am stropit din cand in cand cu sosul din tava.

Se orneaza cu felii de castraveti verzi/murati cu ardei rosu/sfecla sau ridichi.


14 comentarii :

  1. Deja imi este foame,ca de fiecare data cand vin la voi.Arata foarte bine si ar arata si pe masa mea,daca trimiti ....cu prastia,hi,hi....Pupici multi.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma gandesc ca s-a terminat foarte repede...arata super!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mamaaaa,da ce de specialitati faci drag mea,si arata beton,,,,mmmm.Te pup si-ti doresc o seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce combinatie indrazneata, cred ca a fost delicios !arata foarte bine .

    RăspundețiȘtergere
  5. Prelepo i ukusno izgleda!!!Obavezno moram probati da napravim.Thanks

    RăspundețiȘtergere
  6. che spettacolo di gusto, un rotolo molto saporito! complimenti

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa mult imi plac aceste rulade..........pe cat sunt de frumoase ,pe atat de gustoase.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunat, elegant... un meniu de duminica. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Beatrice- merci, esti o draguta, ti-as trimite si cu avionul, daca mi-as permite...da'nu mai bine faci si tu, ca nu e mare scofala? ;-)

    @Geta- prima rulada s-a terminat in acea seara, a doua, in urmatoarea ;-)

    @Mirela- daaa, ma duc sa-mi dau doctoratul in rulade...ha,ha. Merci, te pup cu drag

    @Vio-am crezut ca nu o sa iasa mare lucru din umplutura de paine, dar a fost interesant gustul. Pupam burtica ;-)

    @Billy-hvala lepo!zdravo

    @Puffin- grazie, cara, ciao!

    @Medi- si mie imi plac, aceasta a fost tare buna, intr-adevar si berea i-a dat un gust special, si umplutura de paine si fisticul! pupici

    @Sara- merci, a fost minunat si elegant de... Craciun ;-)puuup

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari pentru felul in care scrii aici. Admir faptul ca nu scrii despre cai verzi pe pereti, ci toate retetele sunt insotite de fotografiile etapelor prin care trece recomandarea, mai intai prin bucataria ta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Delicioasa rulada ta! Arata si foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Vitualkid- multumesc frumos! Drept e ca si io ma mir cum unele au blog culinar, dar nu posteaza decat fotografia cu produsul final, fara sa scrie absolut nicio reteta. Eu incerc sa ma fac utila, dar in primul rand, ma si straduiesc sa fac mancare buna ;-)

    @Iulia- multumesc! as mai face una, dar mi-e ca iar o sa ma certe ajutorul de bucatar ca-i golesc sticla ;-)))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Esta rulada se ve perfecta muy linda y sabrosa llama a la tentación ,me quedo en tu blog me encantó .nos vemos y desearte muchas bendiciones,abrazos.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.