Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Tarta cu coacaze

Made by Liana







Am profitat intr-o zi de august de reducerile la fructe din hypermarket si am cumparat doua caserole de coacaze. Pe una am mancat-o, pe cealalta am lasat-o special pentru tarta asta. N-am mai facut pana acum nimic cu coacaze, deci asta e inceputul ;-))
O tarta minunata din revista Click pentru femei/Capitolul 142.

Pregatire: 45'
Coacere: 45'
Dificultate: mica

Ingrediente:

250g faina,
120g zahar pudra, 120g unt,
1 galbenus,
1 varf de cutit de sare,
2 banane,
sucul de la 1/2 lamaie,
100g migdale,
150g coacaze,
1/2 lingurita sortisoara macinata,
2 oua.

Mod de preparare:

1.Se cerne faina, se adauga 70g de zahar pudra, untul taiat bucati, galbenusul si sarea.


2. Se framanta un aluat potrivit de tare si se imparte in doua.



Se pune la frigider pentru cel putin 30 de minute. Se unge si se tapeteaza o forma de tarta cu diametrul de 25cm.

Se intind doua foi. Cu prima foaie, imbraci forma, dupa care intepi din loc in loc cu furculita.




Bananele se curata de coaja si se taie felii, se stropesc cu zeama de lamaie si se presara cu restul de zahar.
Se adauga peste banane galbenusurile, jumatate din fulgii de migdale, coacazele spalate si scurse-in revista scria 300g, dar mie mi s-a parut enorm, plus ca o caserola era de doar 150g, plus ca mai trebuie lasati pentru decor cativa ciorchini!!-si cred ca au mai ramas vreo 100g, dar am adaugat o mana de capsuni ;-)




scortisoara, albusul batut spuma si se amesteca usor.Celalalt galbenus ramas il vom folosi pentru uns.

Se toarna amestecul in forma, se acopera cu cealalta foaie- f.f.f.fragila, s-a cam rupt, la fel era si in revista- se unge pe deasupra cu galbenusul batut, se presara migdalele ramase



si se coace, la foc potrivit, circa 40-45 de minute. Se lasa sa se raceasca in forma.




Bananele si scortisoara i-au dat un gust si o aroma deosebita!

16 comentarii :

  1. arata tare bine! si cum coacazele sunt printre favoritele mele, sunt convinsa ca mi-ar placea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata superb.Sunt sigura ca e minunata la gust.
    Te pup cu drag si-ti doresc seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  3. cu coacaze.........mmm..............ce deliciu.am venit sa-mi iau portia si plec ,las si celorlalti.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Zazuza- si eu sunt convinsa ca ti-ar placea ;-) pup

    @Micul- a fost minunata la gust si foarte frageda. pup cu drag :*

    @Diamond-:)

    @Medi-te servesc cu drag, desi e o amintire aceasta tarta ;-)

    RăspundețiȘtergere
  5. arata f.f. fine ;) Nu m-am gandir pana acum sa amestec migdale-banane dar pare sa fie o combinatie reusita langa coacaze, pe care eu le ador!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Kadia-arata bine sau e fina? hi,hi...e reusita combinatia, ca atare mi-am zis sa o incerc. Daca pe la voi, prin Elvetia, mai sunt coacaze, zic sa te pui pe treaba ;-))

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesanta combinatie...Ma batea gandul in we de o paine cu banane....
    Tarta ta merge de minune cu cafeluta de dimineata, sunt convinsa.

    Intrebare: de unde ai luat fulgii de migdale?

    Saptamana frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. arata tareeeeeee bine....mi s-a facut foameee...pot sa servesc ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Coacazele sunt grozave,asa ca sigur este buna tarta.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu te cred!!!!!!Nu e buna!!!insa la vara cand s or coace coacazelele mele......sigur incerc reteta!!!mersic ,te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Smaranda-nu prea merge cu cafeluta din cauza coacazelor...:( Fulgii de migdale ii cumpar mreu de la Kaufland, o punga de 80g costa 2.5 ron.

    @Coco-servitul virtual e greitis! :D

    @Dia- chiar asa! pup

    @TEC-nu ma contrazi ca fac urat :P pana la vara, sigur o sa o uiti :(

    RăspundețiȘtergere
  12. Eh bine - fine cam tot pe acolo! Eu la bine ma refeream, dar pare si fina ca de matase :) Mai avem si coacaze, doar ca nu prea este timp, pana marti,cand pleaca seful in deplasare si ne lasa in pace ;))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Kadia-aha! Din cauza sefului nu s-a pus Vlad pe gatit costite, ai? Pana marti, saracul, o sa se topeasca pe picioare...te rog mult, fa ceva!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Arata foarte bine si cred ca e foarte buna!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.