Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 10 februarie 2010

Inghetata de banane

MADE BY LIANA





Un desert racoritor din rev. Numai pentru tine din '96 sau '97...

Ingrediente pentru patru portii:

4 banane mijlocii,
sucul de la 1/2 lamaie,
4 plicuri de zahar vanilat,
150 g smantana,
20 g de alune macinate,
1 nectarina,
scortisoara pt. ornat,
frunze de menta pt. ornat.





Mod de preparare:

Se taie 3 banane in bucati mari- a 4-a pt. decor...Se pun intr-un vas in care se adauga sucul de lamaie si zaharul vanilat...mie mi s-a parut mult sucul de lamaie si s-a simtit f.tare la 3 banane...ma intreb cat de tare s-ar fi simtit la 2 banane... Se amesteca bine pana se obtine o crema compacta. Se adauga alunele si smantana-eu am folosit frisca lichida si le-am dat la blender...





Cat despre alune pt. ca erau cu coaja, le-am oparit 3 min. in apa fierbinte, apoi le-am aruncat in apa rece, apoi le-am sters, le-am zvantat si le-am curatat de pielita destul de usor. Le-am pus intr-o tigaie pe foc mic sa se usuce si sa se prajeasca putin-putin de tot...




apoi le-am taiat marunt si iar le-am pus pe foc putin, pt. ca nu erau uscate...




daca stiam faceam de pe o zi pe alta...o sa stiu data viitoare!;-)

Asa...se pune compozitia intr-un vas metalic...sau intr-o cutie de inghetata de plastic pastrata prin debara...si se lasa 2-3h in congelator, pt. a se intari. La fiecare jumatate de ora se amesteca bine, pt. ca masa sa ramana cremoasa.
Apoi, se taie nectarina felii...n-am avut... asa ca am taiat o alta banana in rondele si astfel am ornat inghetata.
Se aranjeaza pe farfurii inghetata, impreuna cu fructele...eu am mai pus si alune, ca frunze de menta n-aveam si am folosit doar putina scortisoara.






A fost delicioasaaaa!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.