Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 25 aprilie 2010

Rulada de pui cu sunca afumata si cascaval

Made by Liana





Mi-a venit mie sa fac o rulada de pui ca aveam shonc de casa facut de tata!, aveam si cascaval si piept de pui.

Recunosc ca am avut o dilema la shoncu'asta: e bacon, sunca afumata sau prosciutto? Ei, prosciutto si bacon- my ass-sorry! ca doar avem si noi nume romanesc pt. sunca asta de casa afumata, nu-i asa? Shonc i se spune in Banat...

L-am pus pe ajutorul de bucatar sa felieze pieptul de pui si astfel am obtinut patru fileuri de pui splendide...are mana buna;-)
Stati sa le trec la ingrediente...

Ingrediente:

4 fileuri de piept de pui,
5-6 felii de bacon,
5-6 felii de cascaval,
zeama de lamaie,
boia dulce,
vegeta,
patrunjel.

Fileurile le-am stropit cu zeama de lamaie, le-am asezonat cu boia dulce si vegeta,





pe urma le-am batut bine de tot- intre folii alimentare sa nu stropim faianta si toate acareturile...




Le-am pus unul langa altul-fileurile- apoi shoncul extraordinar taiat felii-




ca si-acum salivez la greu, d'aia l-am lasat in fiecare poza, sa vedeti cat e de bun!...asa...si cateva rotite de casaval.




Am rulat, am strans bine-bine si cum le-am pus din start pe folie de aluminiu, mi-a fost mai usor.




Apoi la cuptor in putina apa cu ulei.

Dupa 15 min. am dat folia jos si am acoperit rulada cu alte felii de bacon si cascaval si am lasat pana s-au rumenit bine de tot.

In alte 15 de min. a fost gata!

proaspat scoasa din cuptor...



feliata...




Am ornat cu patrunjel, am servit cu castraveti murati si un pahar cu vin roze-ca merge cu pui.

Delicios a fost si a aratat extraordinar!

16 comentarii :

  1. Voilà un roulé qui doit être délicieux.
    j'en aurai bien pris une tranche.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  2. ciao!!! deve essere buonissimo questo rotolo!! complimenti!! grazie della tua visita!!! ciao!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos arata aceasta rulada.............si sunt convinsa ca pe cat de frumoasa tot asa de gustoasa.
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata suuuper bine, mi-ai facut o poftaaaa!Nu mai zic ce-mi curg balele la sunculita aia d ecasa.Yamiiii!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciao,Federica, grazie mille per la tua visita e per i complimenti! bacci!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria-multumesc! A fost foarte gustoasa si foarte micaaa...:-((( s-a terminat intr-o clipa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vio- merci mult! Acum il sun pe tata sa-mi mai trimita ca si eu salivez...

    RăspundețiȘtergere
  8. Nadjibella- une tranche pour toi avec plaisir!

    Nicoleta- multumesc, asa a fost! ciao

    RăspundețiȘtergere
  9. Waw...alta rulada. Si mai apetisanta. Liana ma mut la tine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Renunt la tot pentru o felie de shonca.

    RăspundețiȘtergere
  11. Delizioso, sembra molto buona, il suono passionale.Felicitari appassionato di nuovo!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ghiocel- zici ca ne-am intels, esti de-al meu ;_)

    RăspundețiȘtergere
  13. pff de unde e sunca aia?am mancat o singura data la viitoarea soacra de la timisoara de la parintii dansei si mi-a placut la nebuniee!as vrea si eu:((

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunca aia a fost facuta de tatal meu ;-) Viitoarea soacra cu siguranta iti va face rost, daca i-ai fost pe plac :P

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.