Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 9 februarie 2010

Varzari cu kaizer

Made by Liana



Ingrediente(pt. cca 30 buc.):
1 kg faina,
1 cub drojdie proaspata,
325 ml lapte,
o lingurita zahar tos,
50-70 g unt,
3 oua,
2 galbenusuri(pt.uns),
sare,
ulei.

Pt. umplutura:

500 g varza acra,
200 g kaizer,
sare,
piper.

Intr-o adancitura facuta in faina cernuta se sfarma drojdia marunt, se toarna putin lapte caldut(cam 70 ml), zaharul



si asteptam cateva minute sa creasca maiaua.



Apoi spargem ouale, untul tinut la temp. camerei(eu am pus 100 g), o lingura de sare si amestecam pana cand obtinem un aluat omogen.



Se lasa la dospit o ora intr-un loc cald(pe aragaz).
Dupa o ora, aluatul arata asa:




Se toaca marunt varza. Se prajeste putin kaizerul taiat feliute intr-o tigaie fara ulei. Se poate folosi si varza dulce, dar trebuie calita in ulei, apoi se pune kaizerul si se caleste pana se inmoai varza. Se sareaza si se pipareaza dupa gust si se lasa la racit.
Eu daca am avut varza acra, am scapat mai ieftin!
Se framanta aluatul 30 min. Ajutorul de bucatar mi-a facut o poza, da, da sunt mainile mele!!!




Eu dupa exact 21 de minute, cand am auzit prima basica-ups!de aluat, ho! spargandu-se, m-am oprit...
Se intinde aluatul intr-o foaie subtire, se taie patrate, se pune cate o lingura de varza, cateva feliute de kaizer


si se intorc colturile aluatului-ca un plic, astfel incat sa acopere bine toata umplutura.

Se aseaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se ung cu galbenus.




Mie dupa doua tavi (12 buc.)mi s-au terminat cele doua galbenusuri, asa ca am mai spart doua oua-deci am lasat si albusurile si am uns in continuare varzarile ca au iesit vreo 30 buc.
Dupa 25-30 min. la foc potrivit sunt gata!




Poftiti la varzaaaaaaaaariii!!!

4 comentarii :

  1. Varzareeeee!Doamne de cind zic ca fac si eu!Nu stiu cind o sa-mi fac curaj sa ma apuc.Ale tale arata grozav!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci, Annet! Pai, tb sa te apuci neaparat, sunt convinsa ca tie iti vor iesi mai bune decat ale mele ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata super!!!Sigur sunt si foarte bune!Voi face si eu!Felicitari!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vlady,merci! Astept dovezi,dovezi...;_)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.