Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 14 septembrie 2010

Minitarte cu pepene galben si rosu

Made by Liana









Am vazut intr-o revista o inghetata asortata cu bilute de pepene galben si rosu.
Mi-am cumparat si scula speciala de facut bilute, bombite, mingiute, sfere, gogoloaie sau cum vreti voi sa le spuneti, deci aveam tot ce-mi trebuia ;-)
Mi-am zis ca ar fi fain sa fac niste minitarte.
Astfel incat m-am pus pe cautat o reteta de aluat dulce pentru minitarte. Si am gasit in rev. Femeia de azi.
Acolo erau Minitarte cu capsuni, dar am schimbat ca vroiam cu pepene, v-am zis! Si altfel era crema, cu frisca, cu oua, din pacate n-am avut timp sa ma complic, asa ca am facut-o cu budinca. Simplu si rapid. Si foarteee gus-tooooos!!

Ingrediente:

Pentru aluat:

200g faina,
140g unt,
100g zahar,
2 galbenusuri.



Pentru crema:

1 plic budinca de vanilie,
350 ml lapte,
5 linguri de zahar,
50 g margarina.



Pentru decor:

200 g pepene rosu,
200g pepene galben.
1 plic Tort-Jelee transparent.

Mod de preparare:

Din faina, unt, zahar si galbenusuri framanta un aluat si lasa-l la rece.



Imbraca miniformele de tarta unse cu unt, cu foi de aluat. Inteapa cu furculita, ca sa nu se umfle si coace cam 30 de minute.

Pune 300 ml de lapte la fiert, iar in cei 50 ml de lapte ramasi, rastoarna praful de budinca cu zaharul. Amesteca bine pana dispar toate cocoloasele.
Toarna compozitia in laptele fiert si amesteca continuu. Cand face bulbuci, ia vasul de pe foc si pune margarina.




Amesteca pana se topeste.Lasa la racit.

Minitartele se umplu cu budinca racita.



Eu am doar 8 forme de minitarte, astfel incat am folosit si doua forme de savarine. In acest fel, aluatul mi-a ajuns la fix!

Cu un dispozitiv special luati miez din pepenele rosu si galben.


Bilutele astfel formate asezati-le peste budinca.

Preparati jeleul conform instructiunilor de pe ambalaj si cand este gata varsati-l cald peste bilutele de pepene rosu si galben, de la mijloc spre margini.

Gata, in sfarsit!



Minunate, nu ca vreau sa ma laud, da' bilutele de pepene rosu te atrag ca un magnet sa le mananci "din priviri"...;-)



10 comentarii :

  1. Geniala idea!!!Arata asa de racoritoare si buuune!!!
    Sa ai o zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. EEEEEEEEEEEE, ce bine arata, vreau si eu. Sta dobro pravis. Zdravo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt minunate! Cred ca sunt si foarte racoritoare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragutele mele va asteapta la mine un premiu simpatic...va astept!
    O zi buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bunaciune, ce frumusete.
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragilor, va multumesc frumos pt.complimente!Si noua ne-au placut extraordinar de mult!

    @Judy-venim cat de curand sa-l ridicam, multumim frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu mi-ar fi trecut prin cap...tarte cu pepene! Imi plac!
    Am si eu chestia aia de facut bilute :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.