Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 25 ianuarie 2010

Clatite cu banane, nuca si miere

Made by Liana



Am un calendar din ala mic si verde cu retete de Sanda Marin...si groooos rau de tot...nu mai stiu din ce an, demult tare, in orice caz, eu il am de cand m-am maritat, adica de vreo 14 ani...
Asa, si de aici am facut intocmai reteta de clatite.
Umplutura...m-am inspirat de la o clatitorie din Timisoara, unde am mancat prima oara in combinatia asta si mi-a placut muuuult de tooot! :-)

Ingrediente pt.aluat:

1 ceasca de faina,
2 oua,
1 pahar cu lapte,
un praf de sare,
2 lingurite de zahar,
2 lingurite de unt sau ulei,
1 plic zahar vanilat,
coaja de lamaie/portocala,


Eu am dublat cantitatile si mi-au iesit 12 clatite.

Ingrediente pt umplutura: banane, nuca macinata, miere.

"Se pune intr-un castron faina, se face loc la mijloc si se sparg ouale, se adauga sarea, zaharul si laptele.(In loc de doua pahare de lapte, am pus unul cu lapte, celalalt cu apa minerala). Se bate totul bine cu o furculita pana se desfac toate cocoloasele, se mai adauga untul topit/uleiul, amestecand intruna. (Eu am pus toate ingredientele in blender si-am scapat.

Se lasa sa se odihneasca o ora.

Se pune o tigaie cu coada sa se infierbante(eu am una Tefal pt clatite, yupiii!) pe foc potrivit.
Se unge cu unt (la mine nu e nevoie) si se toarna cu un polonic plin cu compozitie, miscand repde tigaia de coada, ca sa acopere tot fundul.

Cand incepe sa se rumeneasca pe o parte, se intoarce clatita pe cealata parte, saltand cu o miscare iute tigaia sau folosind un cutit lat (eu am un cutit lat din silicon).




Se fac pe rand clatitele, punandu-le intr-o farfurie una peste cealalta. Din cand in cand se amesteca compozitia din castron, ca sa nu ramana prea groasa la fund; iar! in acest caz se poate subtia cu putin lapte.
Cand toate sunt gata, se umplu dupa preferinte cu dulceata, ciocolata s.a.".

Eu le-am umplut cu banane, nuca si miere.











Poftiti la clatiteeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Un comentariu :

  1. Bună Ziua ! Doamnei Liana10 !
    ~
    Vă mulţumesc !
    Cred că am să mă descurc !
    Oricum ar fi, mai trec pe la dvs.
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.